Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Den lille forkjølelsestråden

marlboro!

Anbefalte innlegg

Tett og rennende nese, vond hals, nesespray som ikke funker, null energi, haugevis med brukte papirlommetørkler i hele huset... Er jeg den eneste som i disse dager ligger til sengs og synes synd på meg selv og bekymrer meg for fravær på jobben? Som er så bortskjemt at det føles som om verden går under på grunn av denne forkjølelsen, og ikke får vært med på helgas begivenheter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener folk her om C-vitaminkuren?

Prøver å få i meg litt ekstra mye av disse vitaminene når jeg(som nå) føler meg litt rusten i kropp, spesielt hals og nese. Vet ikke om det bare blir placebo eller om det faktisk fungerer, men uendelige mengder gir meg bare to tre dager med dårlig form.

Lenke til kommentar

Min kur med masse C-vitaminer, varm drikke og 0 trening fungerte faktisk. Frisk som en fisk etter 3 dager, men ville ikke starte treningen igjen før etter 5 dager. Jeg vet dessverre ennå ikke om dette faktisk fungerer eller om det er en liten placeboeffekt i det.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...