Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tannbleiking -god ide?

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung mann med tenner med samme farge som huden.

Kan jeg gjøre noe med det?

Leste en plass at Victoria Beckham hadde tatt for mye tannbleiking at hun ødela hele emaljen.

Jeg vil ikke svekke emaljen. Svekker jeg emaljen ved å bleke dem?

Pris i Rogaland?

Hva med disse tannblekingssettene som selges på QXL, har de noe for seg?

Trenger ikke å ha et perlehvitt smil, men de er kanskje LITT for gule til at jeg liker det.

Det skyldes ikke tobakk og kaffe, for jeg har aldri vært noen storforbruker av disse tingene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

hvilken tannlege gikk du til? jeg prøvde å bleke tennene mine fra innsiden av fortannen min, men dette var ikke vellykket. tannlegen prøvde flere ganger, men det gikk ikke. vil derfor prøve bleking fra utsiden.

Lenke til kommentar

Du sliter på emaljen ved å bleke tennene, det er bevist.

Til trådstarter: Hvor ofte pusser du tennene? Det optimale er tannpuss morgen og kveld, samt tanntråd hver kveld. Bruk en vanlig tannkrem, bleketannkrem har ikke effekt som rettferdiggjør prisforskjellen.

Lenke til kommentar
hvilken tannlege gikk du til? jeg prøvde å bleke tennene mine fra innsiden av fortannen min, men dette var ikke vellykket. tannlegen prøvde flere ganger, men det gikk ikke. vil derfor prøve bleking fra utsiden.

Jeg gikk til Tenner og trivsel.

Du vil være litt ekstra sensitiv i tennene en dag eller to etter at du har sovet en natt med skinnene på, men så lenge du ikke insisterer på å tygge isbiter, går det helt fint.

Jeg har i alle fall ikke merket at emaljen har blitt skadet, men så har jeg bare brukt skinnene tre netter. Vil ikke ha et smil som blender folk om jeg skulle forville meg inn til noen som har blacklight. =)

Endret av atrax
Lenke til kommentar
Pusser dem om kvelden, bruker tanntråd og munnskyll med fluer. :-)

Kan godt pusse om morra'n også hvis det betyr noe.

Prøv å pusse godt på morgenen også. Puss minst 2 minutter.

Bare så jeg har sagt det, så skriver jeg dette for å understreke at man ikke bør bleke tennene før man har prøvd grundig pussing over tid. Men hvis dette ikke hjelper, så bør det være greit å bleke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...