Gå til innhold

SE K850i - anbefales denne?

Anbefalte innlegg

Har sett mye rundt nå etter ny mobil. Har vurdert sterkt SE K850i, men var å så på den på en butikk igår og ble ikke så altfor imponert av knappene... Greit, telefonen sto ikke på, så fikk ikke prøvt de touch-knappene, men hvordan er det med de touch-knappene under skjermen? Er det lett å komme borti når man bruker mobilen? Og hvordan er det med selve den man går rundt i menyer med..?

Har noen en annen telefon å anbefale? Er åpen for helst alle mobil-merker, pris opp til 3500, design og kamera viktig. Trenger ikke musikk-spiller og radio. Kommer ikke på noe mer, men dersom det er noen som har en mobil å anbefale og ikke er altfor dyr, kom med tips! :D

Edit: Hvordan er SE W890i egentlig...? Knappene, kamera osv? :)

Edit2: Hva med LG KU990 da? Selv om jeg er litt skeptisk til dette med touch-screen ...

På forhånd takk!

Endret av hmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett mye rundt nå etter ny mobil. Har vurdert sterkt SE K850i, men var å så på den på en butikk igår og ble ikke så altfor imponert av knappene... Greit, telefonen sto ikke på, så fikk ikke prøvt de touch-knappene, men hvordan er det med de touch-knappene under skjermen? Er det lett å komme borti når man bruker mobilen? Og hvordan er det med selve den man går rundt i menyer med..?

Har noen en annen telefon å anbefale? Er åpen for helst alle mobil-merker, pris opp til 3500, design og kamera viktig. Trenger ikke musikk-spiller og radio. Kommer ikke på noe mer, men dersom det er noen som har en mobil å anbefale og ikke er altfor dyr, kom med tips! :D

Edit: Hvordan er SE W890i egentlig...? Knappene, kamera osv? :)

Edit2: Hva med LG KU990 da? Selv om jeg er litt skeptisk til dette med touch-screen ...

På forhånd takk!

Hum.. Av dem mobilene du har nevnt her, så er det faktisk bare w890i som oppfulle dine egne krav, da både KU990 og K850i, er over 3500,- i www.hw.nos pris guide.. :p (i alle fall me tanke på dem som har på lager, å kan levere varen.. :/ )

Design messig, så vil så klart W890i og KU990 skille seg ut, mens kameraet skiller seg dårligere ut på W890, da det bare er 3.2Mpix.. (Mens KU990 er MYE bedre på filming..)

Når det gjelder K850, så pass på å sjekke den "grønne" utgaven, med nyeste SW, da telefonen da nesten blir en helt annen tlf, ein "blå"/eller uten nyeste SW.. :p

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Hehe okei da, kan strekke meg til 4000, men vurderer sterkt k850i. Hvordan er egentlig knappene på denne? Er de helt ok, eller er de utrolig dårlige? Tenker på om man kan lett komme borti de touch-knappene..? Er egentlig denne jeg tenker på, men vurderer å bare legge i litt til å heller kjøpe meg Nokia N82... Noen som har anbefalinger / +/- sider ved disse mobiler?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Har grønn K850, og er storfornøyd.

De små knappene & touch-knappene gjorde meg meget skeptisk til å kjøpe denne telefonen, så jeg sørget for å prøve den skikkelig før jeg kjøpte, og det er helt klart en vanesak.

Etter et par dagers bruk er de helt glimrende i bruk, touch-knappene med den nyeste softwaren gir en ørlite vibrasjon når du bruker touch-knappene, som gjør at det føles veldig instinktivt, og veldig enkelt å bruke.

Knappene er plassert i god avstand fra hverandre, så det er umulig å komme borti feil knapp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...