EinarEriksen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Disse programmene gjør Windows-mobilen din komplett. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Her er noen andre programmer: - Oxios Hibernate - Frigjør RAM på mobilen - Gratis - Lastes ned her. - Total Commander - Registry Editor - Gratis - Lastes ned her. - TCPMP - Multimedia spiller - Gratis - Lastes ned her. Jeg har også fjernet den nedre "bar'en" på todayscreen'en. For å gjøre det, så laster man ned og installerer: PMC TodayShrink. Dette er gratis, og kan skaffes hos XDA-Developers.com Dette var da ett par hendige programmer som jeg har på min Touch. For å nevne noen andre i farten, som ikke er gratis, og som jeg bruker er: - SPB Pocket Plus - MobiTV - Opera 8.65 - Wisbar Advanced Desktop - Google Maps (gratis) - Aces Texas Hold'Em Poker Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fin artikkel, men er et par programmer til jeg vil nevne... PointUI PocketCM TrackMe S2U2 (Slide2Unlock) Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 PocketCM Keyboard støtter ikke norsk tastatur. Tror fint jeg klarer meg uten det Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) PocketCM Keyboard støtter ikke norsk tastatur. Tror fint jeg klarer meg uten detDa har du ikke lett godt nok, har selv norsk layout og ordliste. Du trenger egentlig ikke ordlista, for den er ganske dårlig Du finner ordliste og layout her Endret 8. mars 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 PocketCM Keyboard støtter ikke norsk tastatur. Tror fint jeg klarer meg uten det Det støtter norsk tastatur helt fint... du må bare redigere en tekstfil eller finne et ferdig oppsett på forumet deres Uansett... Et program jeg syntes bør være med i en slik sammenheng er SPB Mobile Shell som nettopp har kommet i ny versjon. Koster penger, men vel verdt det for min egen del i hvert fall. Veldig fin oversikt over meldinger,tapte anrop, epost, vær, avtaler, alarmer osv osv på en skjerm, samt start av programmer og kontaktliste med bilder er bare noe dette programmet har å by på. Bare sjekk videoen på hjemmesiden deres for å få et inntrykk. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) PocketCM Keyboard støtter ikke norsk tastatur. Tror fint jeg klarer meg uten detDa har du ikke lett godt nok, har selv norsk layout og ordliste. Du trengeregentlig ikke ordlista, for den er ganske dårlig Du finner ordliste og layout her Takk, det skal jeg prøve! Edit: Forresten, jeg tror jeg venter til jeg får en norsk keyboard lay-out også. Det virker litt knotete å få tilgang på de norske bokstavene. Endret 8. mars 2008 av Gaervern Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvordan da knotete? Å trykke og holde inn "e" i to sekunder for å få "æ" er da vel ikke så knotete? Lenke til kommentar
sveinos Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvilket er det beste programmet for kalender, task manager? Agenda Fusion er en gammel raver som gir deg skikkelig PIM funksjonalitet, spesielt rundt kalender og tasks. Finnes det noe som er bedre? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Dersom du bruker dette programmet får du full tilgang til mobilen din og minnekortet i filbehandlingen. Den største fordelen med dette, er at du slipper å bruke ekstraprogrammer for å overføre filer til og fra mobilen. Du slipper å bruke andre ekstraporgrammer..? Tror disse artikkelene er god hjelp for både nye og gamle brukere. Endret 8. mars 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ehm hva med Windows Live og Vtap? og for å ikke snakke om Wisbar. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Programmet som gjorde at jeg endte opp med WM og har vanskeligheter med å gå vekk fra, er tAgenda. Last ned gratis En funksjonell Todayscreen kalender. Den kan tilpasses akkurat slik du vil, og er virkelig et nødvendig program for oss som er så glemske at vi glemmer å åpne kalenderen for å se hva vi skal de neste dagene Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Til Softick Card Export 2, så står det på siden dems "Switch USB mode from Active Sync to Card Export" Hvordan gjøres dette? Når jeg trykker på programmet, så får jeg denne meldingen: "Can't connect to the driver interface. Please reinstall Card Export." Har prøvd å gjøre det, men hjalp ikke. Endret 9. mars 2008 av spruddel Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Til Softick Card Export 2, så står det på siden dems "Switch USB mode from Active Sync to Card Export" Hvordan gjøres dette? Når jeg trykker på programmet, så får jeg denne meldingen: "Can't connect to the driver interface. Please reinstall Card Export." Har prøvd å gjøre det, men hjalp ikke. Ett annet alternativ er å installere WM5storage. Da vil telefonen dukke opp som flyttbar disk. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 "Windows-programmene du må ha" Ganske misvisende tråd-tittel vil jeg si. "Windows mobile-programmene du må ha" burde vel tråden ha hett. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har dårlig erfaring med programmer som skal vise været; enten har programmet ikke den byen du bor i, inne, eller så oppdateres dette aldri. Å ta bilde av skjermen er kjekt å ha, men skulle gjerne øsnke at dette fantes til Series 40 også. Mye kjekt å ha, men ikke alt er så nyttig at man "må ha det" Men Opera-nettleseren er absolutt blant "må ha". Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Fin artikkel, men er et par programmer til jeg vil nevne... PointUI Hm, testet Pocketui. Måtte hard resette tlf for å bli kvitt det. I iflg forumet deira var dette eit vanlig problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg