Gå til innhold

Hva er best for en shadow priest? int eller spirit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kun spirit. Du bør ligge på rundt 1000 spirit ubuffa på level 70.

jeg må ha gjort noe skummelt feil, for jeg har på det meste 1200 spirit buffed :(

For en shadow Priest er shadow dmg alt.

Jeg har 1.3k +shadow dmg unbuffed i PvE gear, og jeg har absolutt ingen problemer med å avslutte en bossfight på 15min med 30-50% mana.

Da bruker eg selfølgelig manapots på cooldown.

Raidbuffet ligger jeg på ca 1400-1500 shadow dmg.

For det første så er det levling det er snakk om.

For det andre så kaster du manapots ut av vinduet om du bruker manapots på hver cd og avslutter en kamp på 50% mana.

Jeg har selv 1.3k unbuffed, og bruker kun manapots på tre kamper(regner med det er snakk om t6 content, for progress i t5 gikk det med mye manapots) hittil, det er kaz'rogal, mother og council, men her kun en manapot på hver kamp. Bruk sfiend riktig, så gir den deg gladlig 9k mana.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
For det andre så kaster du manapots ut av vinduet om du bruker manapots på hver cd og avslutter en kamp på 50% mana.

Jeg har selv 1.3k unbuffed, og bruker kun manapots på tre kamper(regner med det er snakk om t6 content, for progress i t5 gikk det med mye manapots) hittil, det er kaz'rogal, mother og council, men her kun en manapot på hver kamp. Bruk sfiend riktig, så gir den deg gladlig 9k mana.

Kunne du forklart hvordan? :p Har en nylvlet prest som er healing for øyeblikket, men var jo shadow under hele lvl'ings prossessen.

Lenke til kommentar

Riktig bruk av shadow fiend krever en del ting.

1. Ikke bruk den så tidlig at den topper deg med mana helt. Du vil ikke at den skal leve når du har 100% mana. Det mest optimale er om den dør akkurat i det du får 100%. Dette er vanskelig men.

2. Ikke slipp fiend rett før boss gjør AoE dmg.

3. Ikke slipp den mens en boss beveger seg raskt. Fiend bør bruke tiden sin på å gjøre dmg, ikke løpe.

4. Bruk den så tidlig som mulig. Da kanskje cooldown er over før bossen er død, slik at du kan bruke den igjen. Dette gjelder selvfølgelig for f.eks mana pots også. Dette er en ting nybegynnere ofte gjør feil. Ikke bruk fiend eller pots når du er oom. Bruk de slik at du ikke går oom.

Fiend scaler med shadow dmg tror jeg.

Lenke til kommentar

På lvl 70 er spell dmg main stat, og spirit trenger man ikke å stacke i det hele tatt, utover det som følger med på spell dmg gear. Lurer også på hvor du har 1k spirit fra, shadow priests på Tier6 nivå har sjelden mer enn 5-600 og det er mer enn nok. På 70 spiller man stort sett i grupper, og da er spirit tap mindre nyttig, siden den kun proccer på killing blows.

Lenke til kommentar

På lvl 70 er spell dmg main stat, og spirit trenger man ikke å stacke i det hele tatt, utover det som følger med på spell dmg gear. Lurer også på hvor du har 1k spirit fra, shadow priests på Tier6 nivå har sjelden mer enn 5-600 og det er mer enn nok. På 70 spiller man stort sett i grupper, og da er spirit tap mindre nyttig, siden den kun proccer på killing blows.

Gud, mann. Hva med å lese resten av tråden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...