Gå til innhold

Skjermkortdrivere, installert feil?

Anbefalte innlegg

Hei, i går før jeg la meg var jeg innpå kontrollpanel > Enhetsbehandling og trykka på oppdater driverprogramvaren på skjermadapteren. (Har bærbar med 8600m GT 256mb) og da installerte en ny driver seg. Så jeg restarta PC-en, for så å slå den av igjen. I dag har jeg merka en del rare ting med skjermkortet. For det første kan jeg ikke bruke skjermsparer, det står:

Skjermbeskytteren kan ikke kjøre fordi den krever et skjermkort som er nyere eller som er kompatibelt med Direct3D

Så da lurer jeg på what the hell som har skjedd. Hadde en ganske ny driver fra før av. (Har sikkert kommet nye nå da)

Det står også på en del program at jeg har Standard VGA-skjermkort, og ikke 8600GT lengre. Tror også en del andre visuelle ting i Vista har blitt deaktivert etter at denne driverprogramvaren ble installert. Tusen takk Microsoft. :hrm:

Kan noen linke meg til siden hvor jeg kan downloade den nyeste driveren til skjermkortet, og hvordan man installerer den?

-Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-UUbruw

Ser ut som windows har instalert en standard driver som følger med windows.

Legg inn driveren som ligger på CDen som fulgte med PCen (vis det fulgte med noe)

Edit: Merkelig. Driveren du trenger ligger ikke på nVidia sine hjemmesider :blink:

Endret av Slettet-UUbruw
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw

Enda merkligere

Gå inn på enhetsbehandlig, og trykk på egenskaper, deretter Driver, og trykk på den knappen som bytter til den driveren du hadde forige gang (er ikke sikker på hva det heter på nosk, men på engelsk heter knappen "Roll back driver")

Edit: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5920.html

Finn driveren her

Endret av Slettet-UUbruw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...