Thoby Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hallo:) No har dere sett hva det går i, så det er bare til å "fyre" løs:) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10722317 - Link til prosjektet Mvh. Thoby Endret 9. mars 2008 av Thoby Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser jo ikke helt for meg hvordan det blir, men kan sikkert bli bra dette! Ser du har vert hos glassmesteren og hørt på priser på plexiglass. Hva fikk du til svar egentlig? Er til å lure på å kjøpe ett par kvadrat med plexiglass bare for å ha til diverse. Er jo ett utrolig hendig og fint materiale da. Skal sjekke innom med litt kommentarer når det kommer litt framgang. Intil den tiden får du ha lykke til! Lenke til kommentar
Thoby Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Prisen var 420(tror eg) for kvadratmeteren med 4mm tykkelse.. Eg tok 3mm tykkelse, den var litt billigere, men husker ikke helt prisen for kvadratmeteren, hadde egne mål.. Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Var faktsik ikke så alt for ille da, tror kanskje jeg må få sommlet meg til å kjøpe ett par kvadrat med 2 millimeter eller noe da. Får prøve å prute noe også da, men har ikke så stor forhåpning på at det vil gå så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå