Dr.Feelgood Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei jeg har en Nokia n82 som er låst til telenor. Hvordan kan jeg få låst den opp? jeg har sett på unlock.no men der hadde de ikke nokia n82. MVh Redbull23 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis du har kjøpt den sammen med et abonnement med 12 mnd binding fra Telenor vil de gi deg låsekoden gratis om du kontakter dem. Ellers har jeg ikke sett noen som låser opp Nokia N82 enda, men google kan kanskje lede deg i riktig retning om det finnes noen som tilbyr dette. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du kan bruke turbosim. Dvs, at den lurer telefonen at du har et annet simkort i mobilen. Og den blir "låst" opp. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Er en Tele2-låst N82 virkelig låst? Så vidt jeg forstår, er det ofte bare 1 kroners-telefonene som i realiteten er låst, sjøl om de andre er oppgitt til å være låste. Ser at også Telenor har en N82-kampanje, og de oppgir den er ulåst. Endret 21. juni 2008 av -M- Lenke til kommentar
-M- Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er det noen som i sommer har kjøpt den svarte N82 på Lefdal eller Elkjøp med Tele2 Hero-abonnement? Noen som akn forsøke med et annet SIM-kort om telefonen virkelig er låst? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tele2 har solgt sort N82 med lås ja, det vet jeg med sikkerhet. Om den var kjøpt i sommer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg vet ikke hvordan Tele2 er på låsingen, men Telenor er ram. Der det står på pakken at telefonen er låst, er telefonen virkelig låst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå