Tirehu Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) hey jeg har lyst til og lære meg og spille Keyboard/ El piano noen som har linker til noen sider jeg kan lære og spille det? ogso trenger jeg hjelp til og kjøpe et keyboard noen bra nettbutikkker som selger? Endret 8. mars 2008 av Tirehu Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Sjekk ut Andrew Furmanczyk. Hvor mye cash kan du bruke på keyboardet? Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Sjekk ut Andrew Furmanczyk. Hvor mye cash kan du bruke på keyboardet? rundt 1-8 tusen men vill ha biligst mulig siden jeg vil prøve ut først men vil gjerne ha ett som jeg kan koble til daten Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da tror jeg at jeg heller ville gått for et digitalpiano. Grunnen til dette er at det fort kan bli uvant å spille på et ordentlig piano hvis du har blitt vant til å spille på et keyboard. Dette er pga de lette tagentene på keyboardet. Dessuten synes jeg det er mye deiliger å spille når det er litt mer tyngde på tegentene, men det er min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå