Mister_joney Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Her kommer et nytt skatebilde. BILDET ER PÅ INGEN MÅTE REDIGERT ELLER VÆRT INNOM PHOTOSHOP! Eneste som er gjort med bilder, er å gjøre det 800px i høyden, that's it! Så, hvad tycks?` Lenke til kommentar
pederk Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Bakgrunnen er neesten helt svart. Den burde enten være helt svart eller lettere å se, mener jeg. Verdt et forsøk å slenge et blitz ut der neste gang, og se om den klarer å lyse opp noe? Forgrunnen (grå bakken) tullet med inntrykket mitt av dybde i bildet. Trodde rampen(?) og den grå bakken var foran han istedenfor under/bak. Ikke helt sansen for alle skyggene på han heller. Eneste løsningen her er vel enda en blitz? Hvor mange brukte du her, egentlig? Bare en fra høyre? Bare så det er sagt så er det et fett bilde, men å si bare det hjelper ikke på annet enn selvtilliten. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har brukt 2 blitzer, 1 lav fra høyre, og en lav fra venstre. Har forøvrigbare 2 og, så skal det bli bedre bør jeg kjøpe en til. Økonomien sier nei:( Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Noen fler som har noe å legge til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå