aQrubat Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvilke rettigheter har man som ansatt da?, deltid, COOP? Jeg har lest at man har rettigheter som å få lønn for de dagene man skulle jobbet, samt tillegg som måtte følge med? Jeg registrerer at coop er medlem av SAMFO, angå., tariff, men finner ikke noe informasjon rundt dette. Endret 8. mars 2008 av Stian12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis du har blitt skadet på jobb http://www.nav.no/page?id=294 https://www.altinn.no/no/hjelp-til-regelver...m-skader/skade/ COOP har mest sannsynlig noen definert regler knyttet til dette, det går an å forhøre seg med dem, eller tillitsvalgt på jobb. Når man bare er syk gjelder vanlige regler for sykepenger, som vil si at dersom du ikke har pensjonsgivende arbeid (under en viss stillingsprosent) vil du ikke nødvendigvis ha rett til sykepenger. I tillegg må du ha vært ansatt en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå