ecko Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 jeg begynte å lure på hvorfor jeg ser så ung ut og noen yngre ser veldig mye eldre ut. hvilke trekk gjør ansikter mer voksne enn andre? Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 jeg begynte å lure på hvorfor jeg ser så ung ut og noen yngre ser veldig mye eldre ut. hvilke trekk gjør ansikter mer voksne enn andre? Lag trutmunn så ser du nok større ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jo mindre markerte trekk man har, jo yngre ser man ut, stort sett. Rundt ansikt og lite fremtredende ansiktstrekk ser typisk "barnslig" ut. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 jeg begynte å lure på hvorfor jeg ser så ung ut og noen yngre ser veldig mye eldre ut. hvilke trekk gjør ansikter mer voksne enn andre? Lag trutmunn så ser du nok større ut ja yes, se ut som ei fjortissjente på nettby. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ja yes, se ut som ei fjortissjente på nettby. Go for it! Men mer on-topic, som Smårips eier sier så ser vel ansikt med mer definisjon eldre ut enn de uten. En tenker sikkert at de som er eldre er mer "slitt av tidens tann", utseendemessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå