Unstable Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Liker dybden i bildet. Bildekritikk tas som alltid med stor takk. Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Utrolig fint er alt jeg har å si Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hei! Bildet er litt for midtstilt for min smak. I tillegg er båtens høyre side utbrent. Bruken av svart/hvitt synes ikke fungerer særlig godt i denne sammenhengen. Kvistene og greiene kunne også med fordel ha vært fjernet. At du har kuttet bauen liker jeg også heller dårlig. Men (alltid et lite "men"), har du fått god dybdeskarphet, et bra motiv og en rett horisont. Endret 8. mars 2008 av Gissan Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg liker bilde. jeg er enig at du burde tatt med bauen på båten, men de kvistene syns jeg ikke gjør noe. skape er anne stemning i bilde når de er der. Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Takk alle sammen for tilbakemeldingene. Bildet er litt for midtstilt for min smak. I tillegg er båtens høyre side utbrent. Bruken av svart/hvitt synes ikke fungerer særlig godt i denne sammenhengen. Kvistene og greiene kunne også med fordel ha vært fjernet. At du har kuttet bauen liker jeg også heller dårlig. Ser hva du mener Gissan. Var litt i hastverk da jeg tok bildet, men tror jeg skal tilbake dit igjen og prøve meg frem på andre vinkler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå