pululf Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei Jeg bare lurte på om noen her inne drev med tegning og hadde en DeviantArt side? Hadde vært morsomt å se hva andre driver med... Helst tegning, siden jeg ikke er så optatt i fotografering. Her er i alle fall siden min, så kan dere ta en titt. Det vil komme mer neste uke XD http://umbrellor.deviantart.com/ Lenke til kommentar
Gachapen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) hei, Jeg driver med deviantart, bare at jeg ikke har vaert fult saa aktiv i det siste. jeg har forskjellige ting der. noen abstrakte photoshop tegninger, noen haand tegninger og fotografier . uanset ta gjerne en tur innom min: www.sudermager.deviantart.com EDIT: bra tegninger du har forresten jeg maa se aa faa begynt aa tegne litt mer igjen Endret 8. mars 2008 av sudermager Lenke til kommentar
pululf Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 hei, Jeg driver med deviantart, bare at jeg ikke har vaert fult saa aktiv i det siste. jeg har forskjellige ting der. noen abstrakte photoshop tegninger, noen haand tegninger og fotografier . uanset ta gjerne en tur innom min: www.sudermager.deviantart.com EDIT: bra tegninger du har forresten jeg maa se aa faa begynt aa tegne litt mer igjen Lol, så det var deg ja! Oppdaga i dag at du hadde lagt til en av tegningene mine i favorittene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå