Gå til innhold

Forferdelig "skurrelyd" i 1,6?


Anbefalte innlegg

Hei! Her om dagen spilte jeg på en server, og plutselig hoppa han ut i windows. Når jeg starter 1,6 nå er all lyd erstattet med en forferdelig skurrelyd! Har reinstallert men lyden er der end. Har også sletta alle lyder som ligger i /sounds mappa.

Noen som kan hjelpe?

Endret av BlåseJobb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt dette problemet før. Men har du valgt en spesiel kodek (A3D/EAX)? I så fall kan du prøve å ta av disse (s_eax "0.0" og s_a3d "0.0" i config).

 

Hvordan re-installerte du spillet? For om du slettet filene manuelt, må du huske å slette "C:\Program Files\Steam\steamapps\counter-strike.GCF".

 

Merker du slike lyder utenfor CS? Og er du sikker på at kontakter i headset/høytalere er ordentlig insatt? Kommer skurrelyden både med høytalere og med headset?

Lenke til kommentar
Har aldri hatt dette problemet før. Men har du valgt en spesiel kodek (A3D/EAX)? I så fall kan du prøve å ta av disse (s_eax "0.0" og s_a3d "0.0" i config).

 

Hvordan re-installerte du spillet? For om du slettet filene manuelt, må du huske å slette "C:\Program Files\Steam\steamapps\counter-strike.GCF".

 

Merker du slike lyder utenfor CS? Og er du sikker på at kontakter i headset/høytalere er ordentlig insatt? Kommer skurrelyden både med høytalere og med headset?

Det er den lyden når man beveger musa over find server o.l. Når jeg starta cs isted var lyden ok, men hakket noe forferdelig. Jeg fant en server og når jeg kom inn på den hoppa han ut i windows og nå er skurrelydene tilbake igjen.

All annen lyd på dataen er ok. Når jeg reinstallerte dataen trykka jeg på "delete local content".

Lenke til kommentar
Jeg hadde også noe slikt før, men var bare en "bzze"-lyd når jeg førte musen over menylenkene. Tror jeg løste det ved å oppdatere/re-installere lyddriverne. :)

Akkurat det jeg har. Men spillet er jo helt uspillbart mtp. hakkingen som kommer. Hvordan reinstallerer man lyddriverene?

Lenke til kommentar

det kan jo være tilfelle at du trenger nye? jeg synes det er litt rart, men mangel på drivere kan jo kødde opp noen spill, mens andre ikke. sleit litt med counter strike source for litt siden, på litt av den samme måten, og det hjalp å oppdatere drivere.her ser du hvilke du trenger

Lenke til kommentar
det kan jo være tilfelle at du trenger nye? jeg synes det er litt rart, men mangel på drivere kan jo kødde opp noen spill, mens andre ikke. sleit litt med counter strike source for litt siden, på litt av den samme måten, og det hjalp å oppdatere drivere.her ser du hvilke du trenger

 

Nå har jeg oppdatert driverene og "bzze" lydene er borte, men den hakker like mye og hopper fortsatt ut i windows. Kan det hjelpe og kjøpe et nytt spill?

Lenke til kommentar

jeg låner denne tråden litt jeg^^,

har samme problemet selv.. men dette gjelder alle spill.. er fin lyd på musikk eller film, men er fucka på spill.. har prøvd å

re-instalere spill.. laste ned ny lyd-driver.. men det hjelper ikke.. noen som vet hva som kan være galt

Lenke til kommentar
jeg låner denne tråden litt jeg^^,

har samme problemet selv.. men dette gjelder alle spill.. er fin lyd på musikk eller film, men er fucka på spill.. har prøvd å

re-instalere spill.. laste ned ny lyd-driver.. men det hjelper ikke.. noen som vet hva som kan være galt

 

Prøv å reinnstalert manuelt, altså slett alle filer som har emd spillet og gjøre, så innstaler på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...