snoopg Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hei! har seg sånn at jeg er på utkikk etter ny bil. vil ha noe med estetikk og sportslige egenskaper. kjempestor motor er ikke noe must, siden vi tross alt bor i politistaten norge;) budsjettet mitt er på MAX 200 000 greien er at jeg har meget liten erfaring når det kommer til denne type biler. har funnet meg 4 mulige kandidater, alle er mulig og få til en pris under 200 000 audi TT, Mazda mx-5, bmw Z3 og toyota mr-2 jeg har ikke noen spesifikke krav utenom at bilen skal være fin, og morro å kjøre, samt at den er mulig og bruke selv på vinterføre etc. jeg har nada erfaring med noen av disse biltypene, har surfet litt på nettet etter info, men ikke blitt så mye smartere. noen som har info/formeninger/hjelp de vil dele med meg? på forhånd takk Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Audi TT er en flott bil For menn med knekk i håndledda ja Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Mazda Mx-5 er kjent for både gode kjøreegenskaper og veldig høy driftsikkerhet. Spesielt macho er den dog ikke, de fleste jeg kjenner bruker ordet "søt" til å beskrive den. Og som antydet over gjelder dette også Audi TT. Endret 8. mars 2008 av Exiter Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Alfa Romeo Brera, men det er sikkert litt dyrt. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 at bilen er "søt" er ingen hindring;) Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis du skal ha sportslige egenskaper kan du glemme tt, gå heller for mr2 andre gen gjerne med turbo. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mazda Mx-5 er kjent for både gode kjøreegenskaper og veldig høy driftsikkerhet. Spesielt macho er den dog ikke, de fleste jeg kjenner bruker ordet "søt" til å beskrive den. Og som antydet over gjelder dette også Audi TT. MX-5 kom også på 2. plass i Greatest ever sport cars på Discovery. En bil jeg syns er veldig lekker, og som man ikke ser så alt for ofte, er Nissan 300ZX. Lå ikke så mange ute til salgs nå, lå flere ute i høst mener jeg å huske, så kan jo hende dette ikke er rette årstiden å forhandle en slik bil på. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1576686 Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Den nye MX-5'en er hvertfall en drøm å kjøre, og den forrige modellen skal visst være enda bedre. Finn en med differensialbrems og du får en fin (og fryktelig morsom ) vinterbil også! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Alfa Romeo Brera, men det er sikkert litt dyrt. Nå vet jeg ikke om du har kjøt Alfa Romeo Brera noen gang, men den koster flesk og er på ingen måte god å kjøre. Med mindre du tenker på konseptbilen da ... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Den eneste av de 4 bilene som ikke har grusome stigma om seg er vel MR2... Z3 = "chick car" - Sjefen's ord. MX5 = frisørbil TT = åpenbart det samme som MX-5 etter hva jeg hører her da.. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Alfa Brera er en kjøremaskin, og ingenting annet. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 ser at det er masse meninger her.. kom gjerne med andre forslag til biler rundt 200 000 2000modell ++ Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Alfa Brera er en kjøremaskin, og ingenting annet. http://youtube.com/watch?v=UvQANHEwLwg Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nissan 200 SX S14 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Fin tight bil Lenke til kommentar
gorber Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Alfa Brera er en kjøremaskin, og ingenting annet. http://youtube.com/watch?v=UvQANHEwLwg Hva Fifth Gear mener om en bil er da ikke relevant, tidenes mest tvilsomme bilprogram. Top Gear var veldig fornøyd med den, og deres mening teller vesentlig mer enn brannstifterne på Fifth gear. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Eneste morsome bilen her, er mx-5 Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 liker audi-tt utseendet mer or mer jeg.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Audi TT fordi den ser best ut, og er imo ikke en frisørbil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå