TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg har kjøpt meg denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334774 Du kan se hva slags pc jeg har på profilen min. Jeg har satt inn kortet i pci inngangen på hovedkortet og innstallert driveprogrammvare som fulgte med. Men det er ikke noe lyd. Hva kan det være ? Noen som kan hjelpe meg? Når jeg starter opp så smeller det i høytalerne. jeg har koblet riktig som det ståt ibruksanvisningan på stereo digital på lydkortet. Manskinen har funnet kortet men dte er ikke noe lyd. Trenger hjelp Please Endret 8. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har du deaktivert eventuelt integrert lydkort på hk i bios ? Høytalere skal kobles til analog utgang (ikke digital) om de da ikke har innebygget digital til analog omformer. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du må mest sannsynlig skifte standard lydkort i lydinstillingene. Du finner det inne på kontrollpanel. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Da er vi kanskje inne på noe. Jeg har ikke deaktivert det nei. Gjør det i enhetsbeandling nå. Det funket ikke... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke deaktiver, skal ikke være nødvendig. Du må si ifra til pcen at du har et annet du vil bruke. Aner ikke hvordan man gjør dette i Vista. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg fikk til noe. Nå vet pc en at det er en venstre og høyre plugg. Står sånn ikon men fortsatt ingen lyd. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg tok pluggen i en annen. Den ville ikke funke i den digitale. Men kanksje du kunne hjulpet meg med det. Da hadde det blitt digtal ikke analog. Sikkert bedre lyd. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Var det coax eller optisk du prøvde? Hvilke høyttalere bruker du? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Selv måtte jeg inn i bios og fjerne den intigrerte på hovedkortet. Hvis ikke det funker kan du jo se om høytalerne er ødelagte? Prøve evt i mp3 spiller eller ett headset i korte? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det anlegg eller pc-høyttaler du har koblet til? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Slapp av folkens. det som sitter her er ett par Behringer Truth 2031A Aktive Studiomonitorer:D De er så ferske som det kan for blitt De er ihvertfall ikke ødelagte. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kobler du høyttalerne rett inn i lydkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå