Leffsa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, jeg lurte på om noen her klarer å finne billige biletter til Tsjekka, fra rundt 27. juni til 9. juli. Dette er ikke fastsatte datoer, så pluss minus med disse dagene er fullt mulig. Det viktigste er å få så billige biletter som mulig. De vi har tenkt til er å være innom Praha, og et visitt innom nabolandet Ungarn og Budapest, så om det er billigere flybiletter til Ungarn, så er det også mulig å lande der. Om noen finner billige flybiletter til Budapest, og retur fra Praha, eller omvendt hadde det vært fint. Dere kan gjerne improvisere litt, om det er billigere med mellomlandinger e.l. Vi er en familie på 3 voksne (4 voksne om 15 pr regnes som voksen, dette kommer vel litt ann på ) og 2 barn. Jeg har selv sett litt på ryanair, men syns det er vanskelig å lete fram på sider som dette, så spør om hjelp her, og håper jeg får det! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) http://www.flybilligst.com/index.php www.restplass.no Torp har direkterute til Budapest da, virker som en flott by. Endret 7. mars 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 minibump Jeg klarte ikke å finne så altfor billige billetter der. Nå ser det også ut som at jeg ikke kommer inn på flybilligst.com. En liten oppdatering tho, avreise fra Norge passer fint 1. juli, om noen har lyst å se om de finner billetter. Hvis noen klarer å finne en reise, så hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå