Gå til innhold

Worklogg: Prosjekt Half N' Half


Anbefalte innlegg

post-143813-1205072641_thumb.jpgpost-143813-1205072546_thumb.jpg

Slik at dere ser hva som skal skje..Heihei:) Har gått og tenkt på å lage meg et datakabinett som ser bra ut,og har alltid drømt om å ha plexi glass på en side.

 

 

Har tenkt å lage et kabinett som er litt spesiel. Var nede på miljøstasjonen i går, og fant meg et kabinett som såg litt bra ut. Tok det med hjem og tok ut alt som var inni, tok av den stygge fronten. Planen var å legge plexi på venstre siden av kabinettet og legge plexi oppå stålfronten. Toppen og høyresiden skal være av stål.

 

Skulle gjerne ha lagt ut bilder, men mobilen er på verksted, så eg får ikkje tatt bilder før den kommer hjem igjen :(

 

Tenkte å ta turen ned for å få tak i plexi, så det kommer en liten update i morgen :thumbup:

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10723741 - Kommentartråden

 

 

Mvh. Thoby

Endret av Thoby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Update

 

Heihei:)

Var nede hos "glassmakeren" i dag.. Synes at plexiglass var litt dyrt, menmen :p

 

Det er noen endringer i planen, eg har ikke noe sidedør siden jeg fant kabinettet, og var nede på miljøstasjonen, men fant ikkje noe som passet :thumbdown:

Den nye planen er å ha plexi på det som var planlagt, også ha speil på der som det skulle være svart.. Var litt dyrt, men det blir nok kult :thumbup:

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10723741 - Kommentarer

 

Mvh. Thoby

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update

 

Heihei

 

Eg har bestemt meg for å legge opp dette proskjektet, grunnet eg hadde tenkt å kjøpe hardware, men verken eg eller faren min kan no om å sette alt dette sammen, så eg har valgt å bare kjøpe en komplett pc.

 

Kanskje i framtiden skal eg fikse på dennne pcen, og da blir det nok en ny Worklogg.

 

Takk for meg, så langt

 

Mvh Thoby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...