lolidude Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det finnes sikkert mange slike tråder men jeg klarte ikke og finne en så jeg lager en. Jeg lurer på om det er noen som vet sikkert om man kan bruke GTH3 PS3 Trådløs gitar til ps3. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei du kan ikke bruke guitar hero 3 gitaren til rock band. Activision og harmonics klarer tydeligvis ikke å bli enige. Ståa er: 1. Activsion vil ha penger. 2. Harmonics vil ikke gi dem penger. 3. Vi får lide Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei du kan ikke bruke guitar hero 3 gitaren til rock band. Activision og harmonics klarer tydeligvis ikke å bli enige. Ståa er: 1. Activsion vil ha penger. 2. Harmonics vil ikke gi dem penger. 3. Vi får lide Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal krangle om dette når det er fult mulig å spille med en GH3-gitar fra 360-versjonen og bruke i Rock Band.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Gjelder dette også den trådløse gitaren til 360? Mistenker at det kun er usb gitaren som fungerer ettersom det er vanskelig å sperre så den ikke kan brukes med begge. Endret 8. mars 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Nope, funker med GH3(trådlaust)-gitaren og. Blir Activision og Harmonix enige kan dei vel lansere ein oppdatering så GH-gitar funker på RB på PS3. Endret 8. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Da er det i hvertfall fullstendig latterlig at de ikke kan bli enige. Virker nesten som om noen har interesse av å ødelegge for ps3 versjonen. Endret 8. mars 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Hmmmm... Mistet lysten på det nå Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da er det i hvertfall fullstendig latterlig at de ikke kan bli enige.Virker nesten som om noen har interesse av å ødelegge for ps3 versjonen. Det har vel noe med den mottakeren du må bruke på PS3-versjonen av GH3 (som ikke trengs på 360). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå