Garanti Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den episoden var utrolig morsom. Aldri sett den serien før, men den virket veldig bra! Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Penn & Teller gjorde en "Bullshit"-episode om dyrt flaskevann (sendt på tv2(?) forleden) der alt vannet var det samme fra hageslangen i bakgården til restauranten som solgte vannet. De hadde satt opp en Taffelvann-meny, faktisk. Resultatet var forbløffende. Folk kjente forskjell fra flaske til flaske, og kunne til og med beskrive de forskjellige egenskapene for de ulike "merkene". Stilig. Ble flau av å være menneske. Den så jeg! Utrolig morsomt, døde nesten av latter :!: Hvordan de fikk hageslangevann på flaske til å smake "mineralrik" og lingnende skjønner ikke jeg var vel psykisk. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 For dere som vil smake rent H2O er det bare og kjøpe seg ei flaske destilert vann beregnet for bilbatteri eller lignende. Der er det ingen mineraler eller kjemikalier, bare rent vann. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vannet smaker best langt til fjells, der det siver ut fra en isbre. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Penn & Teller gjorde en "Bullshit"-episode om dyrt flaskevann (sendt på tv2(?) forleden) der alt vannet var det samme fra hageslangen i bakgården til restauranten som solgte vannet. De hadde satt opp en Taffelvann-meny, faktisk. Resultatet var forbløffende. Folk kjente forskjell fra flaske til flaske, og kunne til og med beskrive de forskjellige egenskapene for de ulike "merkene". Stilig. Ble flau av å være menneske. Den så jeg! Utrolig morsomt, døde nesten av latter :!: Hvordan de fikk hageslangevann på flaske til å smake "mineralrik" og lingnende skjønner ikke jeg var vel psykisk. Haha.. Fant den! Hysterisk morsomt når man tenker over det Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Om ein placeboeffekt kan bidra til at fleire drikk vatn i staden for leskedrikker synest eg det er positivt. Heller flaskevatn frå springen enn brus, is-te eller liknande. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 For dere som vil smake rent H2O er det bare og kjøpe seg ei flaske destilert vann beregnet for bilbatteri eller lignende.Der er det ingen mineraler eller kjemikalier, bare rent vann. For dere med vannkjøling til PCen, så kan dere jo ta en slurk av vannflasken dere bruker til den. Den er destillert og smaker ingen verdens ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg