Gå til innhold

Smaken av Vann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Penn & Teller gjorde en "Bullshit"-episode om dyrt flaskevann (sendt på tv2(?) forleden) der alt vannet var det samme fra hageslangen i bakgården til restauranten som solgte vannet. De hadde satt opp en Taffelvann-meny, faktisk. Resultatet var forbløffende. Folk kjente forskjell fra flaske til flaske, og kunne til og med beskrive de forskjellige egenskapene for de ulike "merkene". Stilig. Ble flau av å være menneske.

Den så jeg! Utrolig morsomt, døde nesten av latter :!:

Hvordan de fikk hageslangevann på flaske til å smake "mineralrik" og lingnende skjønner ikke jeg :dontgetit: var vel psykisk.

Lenke til kommentar
Penn & Teller gjorde en "Bullshit"-episode om dyrt flaskevann (sendt på tv2(?) forleden) der alt vannet var det samme fra hageslangen i bakgården til restauranten som solgte vannet. De hadde satt opp en Taffelvann-meny, faktisk. Resultatet var forbløffende. Folk kjente forskjell fra flaske til flaske, og kunne til og med beskrive de forskjellige egenskapene for de ulike "merkene". Stilig. Ble flau av å være menneske.

Den så jeg! Utrolig morsomt, døde nesten av latter :!:

Hvordan de fikk hageslangevann på flaske til å smake "mineralrik" og lingnende skjønner ikke jeg :dontgetit: var vel psykisk.

Haha.. Fant den!

Hysterisk morsomt når man tenker over det :wee:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
For dere som vil smake rent H2O er det bare og kjøpe seg ei flaske destilert vann beregnet for bilbatteri eller lignende.

Der er det ingen mineraler eller kjemikalier, bare rent vann.

For dere med vannkjøling til PCen, så kan dere jo ta en slurk av vannflasken dere bruker til den. Den er destillert og smaker ingen verdens ting.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...