Gå til innhold

Fitness/BB utøvere, Bildetråd.

Anbefalte innlegg

Måtte lage sånn tråd for å se hvilke utøvere dere har som blant annet idoler and such.

Eller bare vil vise fram sinnsykt fin fysikk på enkelte.

Kan da starte selv;

Mitt bb idol: Jay Cutler så klart!

muscletech-jaycutler.jpg

JayCutler5.jpg

Ellers så liker jeg fysikken til Brad Pit i filmen fight club, han er tynn å deffa. Men utrolig goodlooking

fight-club.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Matt Kroczaleski er utrolig sterk (på USA sitt strongman lag tror jeg), og har også utrolig fin fysikk.

Sjekk ut dette 70 kg hantler x 33:

Søk på navnet hans så ser du mange andre filmer, blant annet 30 chins. Han har også noen utrolige knebøys :) Han har forøvrig klart hele 40 reps på vekten over, men det er ikke filmet. Han har også 225 lbs x 25 video ute.

summer2006_greatwolflodge_fishing_posing0041_ezr.jpg

Endret av TehKris
Lenke til kommentar

Tehkris: Synes ikke videoen var SÅ imponerende. Jeg håpet det skulle være i flatbenk eller skråbenk når jeg så hantler og 70kgx33 rep. Jeg kunne kjørt 58kgx25 rep med samme teknikk. Jeg pleier å kjøre 58kgx12-15 rep, men da kjører jeg faktisk strictere enn han gjør. Så selvfølgelig er det bra prestasjon, men i forhold til størrelsen og vekta var det ikke unikt.

Så videoen nå hvor han tok 100kg hantel 25 ganger, det var mer imponerende, men hantelroing er ikke sånn WOW øvelse for meg om noen tar mye.

Lenke til kommentar

Det var hint til at du ikke trodde på meg? Skal det etterhvert, men jeg tror ikke jeg gidder hantelroing. Som sagt hantelroing synes jeg ikke er så imponerende øvelse og det er lett å ta masse her om man går inn for det og trener den øvelsen en stund.

Hantelroing sier veldig lite om styrke synes jeg.

Endret av Lambada
Lenke til kommentar
Hans mest imponerende styrke er nok i knebøy, sjekk 40 reps squat videoen til Matt. Og jeg vil si teknikken på hantelroinga er meget bra, eller?

Så bare den knebøyen med 200kg 10 rep RAW. Den var veldig bra, god dybde, god balanse og han kunne nok kjørt betraktelig mer der. Knebøy er også kanskje den øvelsen som jeg blir mest imponert av når folk kjører riktig teknikk og tunge vekter. Så også en video av han med 77kgx8 i rettbenk med hantler. Det er veldig bra, ser han faktisk rister litt i kroppen på de siste reppene, skjer ofte for meg også.

EDIT: Ja teknikken på hantelroinga er helt fin, ingenting å klage på, jeg bare mente jeg kjørte den litt strictere. Jeg er alltid borti kroppen på hver rep, og når jeg ikke klarer det mer så stopper jeg.

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...