Unstable Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei! Lekte litt hjemme med kameraet, og tok dette bilde. Kritikk og ros er alltid velkommen Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 god ide, men overeksponeringa øydelegger bildet for min del. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Liker ideen og komposisjonen veldig godt, men føler også at det utbrente området trekker for mye oppmerksomhet, dessverre. Burde kanskje fått innsiden av tulipanen i fokus, men ellers fint og skarpt. Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Takk for kommentarene. Fikset litt på bildet. Dempet litt det harde hvite lyste, og skiftet mer fokus på blomsten. Endret 8. mars 2008 av Unstable Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Takk for kommentarene. Fikset litt på bildet. Dempet litt det harde hvite lyste, og skiftet mer fokus på blomsten. Det er bedre, men det er nok best om du tar bildet på nytt. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Syns det var ganske tøft, jeg. Dumt med utbrentheten og den rare bokehen i forgrunnen, men det gjør ikke så mye for min del. Er fortsatt fine farger, komposisjon og tekstur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå