Gjest Pulekompis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei! Jeg fantaserer mye om hvordan det ville vært og pule en gutt, helst kompisen min - han er drit kjekk Men noen flere som fantaserer slik? Og hvordan kan jeg gå frem for å prøve å få med kompisen min på å prøve dette ut? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du er ikke alene. Har lenge fantasert om en kompis og jeg endte i dusjen med ham, etter at vi hadde diskutert lenge om dette var "galt" av ham å gjøre som heterofil. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du kan gjør to ting: 1. Si det til han. 2. La vær å si det. Du kan ende opp med: 1. Han er med på leken og du får deg en tupp i ræva. 2. Han sier OMG å prater aldri mer til deg. Samtidig som han sladrer til kompisene sine. Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Zaroos, kan det ikke kanskje også ende opp med at hvis han si det til han at han sier at det ikke er noe som intereserer han, men han fortsetter å være venn med han og ikke forteller det til alle i kompis gjengen, hadde kompisen vært meg ville i hvertfall det skjedd. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Well, han har ikke fortalt hvor gammel han er. Det er vel en viktig del av situasjonen. Eller kan være, sånn med tanke på reaksjonene. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du er ikke alene. Og det gjør det hele ikke mindre skummelt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva mener du? Han spurt om det var noen andre der ute. Det er det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er postet to gjestetråder fra denne brukeren igår og idag. I den ene lurer han på hvordan han kan få kameraten med på å prøve guttesex, i denne har han alt vært seng med ham, og kameraten prøvde seg på ham og fingret ham bak. Dette henger ikke helt på greip rent logisk for en gammel mann, så jeg mistenker at dette ikke er seriøst ment, og dermed misbruk av muligheten for gjesteposting. Tråden stenges derfor. Reaksjoner tas som vanlig på PM (og ja, til det trenger man en registrert bruker.) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg