eriksrud Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Vurderer å kjøpe meg skinnjakka på http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode....svl=Hovedbilde Synspunkter? Aldri kjøpt skinnjakke før. Har en skater/streetwear stil. Tenkte at hoodies (som jeg går med ofte) passer bra til denne type jakke Endret 7. mars 2008 av eriksrud Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Synes den ser ut som noe kineserene gikk med i "sjørøvertiden" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg hadde nok droppet den, hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 "LRG ULLJAKKE OG SEAN JOHN SKINNJAKKE(lammeskinn) SELGES" så, det er ikke en LRG skinnjakke Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Var ikke den fineste jakka jeg har sett akkurat. Jeg synes du skal vurdére å kjøpe en annen jakke. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Mitt hete tips: Styr unna! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Helt forjævelig Mitt hete tips: Styr unna! Jeg støtter disse to Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Å huffda. Syntes ikke den var noe særlig.. Dessuten, fordelen med å kjøpe i butikk er at du kan prøve varen så lenge du vil først, og bytte om du ikke er fornøyd. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Kjøp deg gjerne ei skinnjakke hvis du vil, bare ikke den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå