Ustedalen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Heisann godtfolk. Jeg har kommet frem til at jeg må skaffe meg en bærbar pc, og la den stasjonære stå igjen gjemme mens jeg drar på folkehøyskole. Tingen er at jeg er litt usikker på hvilken jeg skal velge, grunnet så utrolig mange mulige valg. Den bærbare kommer til å bli brukt til følgene ting: Vanlig databruk (internett, word, msn osv) Muligheter for å spille spill (dog dette ikke skal være en gaming pc, og den trenger heller ikke å drive de mest krevende spillende. Oblivion er fint!) Enkelt og greit altså. Jeg tenker litt på Dell XPS M1530, og rundt 7000 er en passe pris for min del. Det jeg da lurer på, er skjermkortet bra nok som det er, eller burde jeg oppgradere til 8600 GT? Er det noen andre spill som vil passe meg ypperlig? Endret 7. mars 2008 av Ustedalen Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Heisann godtfolk. Jeg har kommet frem til at jeg må skaffe meg en bærbar pc, og la den stasjonære stå igjen gjemme mens jeg drar på folkehøyskole. Tingen er at jeg er litt usikker på hvilken jeg skal velge, grunnet så utrolig mange mulige valg. Den bærbare kommer til å bli brukt til følgene ting: Vanlig databruk (internett, word, msn osv) Muligheter for å spille spill (dog dette ikke skal være en gaming pc, og den trenger heller ikke å drive de mest krevende spillende. Oblivion er fint!) Enkelt og greit altså. Jeg tenker litt på Dell XPS M1530, og rundt 7000 er en passe pris for min del. Det jeg da lurer på, er skjermkortet bra nok som det er, eller burde jeg oppgradere til 8600 GT? Er det noen andre spill som vil passe meg ypperlig? Har selv bestilt en XPS m1530, da dette skal være den beste maskinen på markedet til prisen. Siden du har tenkt å bruke den på spilling også, vil jeg anbefale deg å oppgradere til 8600M GT kortet, det yter bedre og er mer fremtidsrettet. Uansett, lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvis du er null interessert i mac, da kan du bare overse innlegget mitt. Jeg må anbefale macbook Når du har prøvd MAC, kommer du aldri tilbake til Windows. Men et problem hvis du vil spille mye, det er mulig å kjøre windows på den. Er usikker om macbook holder til spilling, noen kan kanskje svare på det for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå