Gå til innhold

Fototreff i Stavanger/Sandnes/Rogaland?

Anbefalte innlegg

Har vært fototreff i flere landsdeler nå, men lite her i Rogalands området føler jeg, så er det noen som intresserte i å lage et treff? Tur i fjellet, byen, studio o.l.

Si ifra vis du er intressert så vis det blir mange, så kan vi fikse en plass, må bare vite hvor mange som kunne tenke seg å være med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har vært fototreff i flere landsdeler nå, men lite her i Rogalands området føler jeg, så er det noen som intresserte i å lage et treff? Tur i fjellet, byen, studio o.l.

Si ifra vis du er intressert så vis det blir mange, så kan vi fikse en plass, må bare vite hvor mange som kunne tenke seg å være med.

Hvis dere får problemer med å organisere dere, så er dere hjertelig velkommen til å delta på våre treff her i Nord-Norge. Det tar bare en time å krysse Boknafjorden, så er dere med en gang i en annen landsdel enn Rogaland. På det første treffet var det faktisk en person fra din landsdel som møtte opp, og siden det har Nord-Norge hatt to treff til. Vi nordlendinger fra Haugesund/Karmøy/Sveio er så flinke til å arrangere Akam-treff at vi alltids har plass til noen søringa, ska du se. Vi håper å engang få bli vestlendinger, men vi er fullstendig klar over at rogalendinger kan vi aldri bli :tease:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Ha ha, spørs om vi våger oss over dammen for å besøke dere "sørsamer" :p

Men dere kan jo komme over til oss byaser vel?

Dere får jo ikke engang til å arranger treff, så det blir jo litt fånyttes. Fram til denne påsken kan ikke huske at det har vært andre treff enn de to i Nord-Rogaland, samt et treff i Sør-Trøndelag i februar i år.

Som alle forstår så ligger Rogaland sørgelig etter de andre fylkene fram til nå, med sine ynkelige tre treff. Rogaland er jo bare 300% foran neste fylke på listen, så jeg er faktisk enig i at de andre landsdelene har et bedre organisert og aktivt akam-miljø.

Psst: Stavanger er en by, ikke et fylke :roll:

Lenke til kommentar

Komme opp når jeg får bil, anytime, men synd det er 2 år til. Men når jeg får kameraet tilbake, så kan vi jo se nærmere på det Pallesen. Tar bare toget til Stavanger, så det skulle ikke være noe problem

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Stavanger er jo en by. Jeg kommer gjerne på treff dersom det ordnes noe her i nærheten ( les Stavanger ;) ) Og dersom det er noen i min egen aldersgruppe.

Meld interessen din i "fototreff for oss oljefolk" tråden i samme kategori. Der planlegges det nytt treff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...