GLN Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har vært fototreff i flere landsdeler nå, men lite her i Rogalands området føler jeg, så er det noen som intresserte i å lage et treff? Tur i fjellet, byen, studio o.l. Si ifra vis du er intressert så vis det blir mange, så kan vi fikse en plass, må bare vite hvor mange som kunne tenke seg å være med. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Høres ut som en bra ide. Jeg, Engekri og Anderssb kan godt tenke oss å være med om opplegget blir bra. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Har vært fototreff i flere landsdeler nå, men lite her i Rogalands området føler jeg, så er det noen som intresserte i å lage et treff? Tur i fjellet, byen, studio o.l.Si ifra vis du er intressert så vis det blir mange, så kan vi fikse en plass, må bare vite hvor mange som kunne tenke seg å være med. Hvis dere får problemer med å organisere dere, så er dere hjertelig velkommen til å delta på våre treff her i Nord-Norge. Det tar bare en time å krysse Boknafjorden, så er dere med en gang i en annen landsdel enn Rogaland. På det første treffet var det faktisk en person fra din landsdel som møtte opp, og siden det har Nord-Norge hatt to treff til. Vi nordlendinger fra Haugesund/Karmøy/Sveio er så flinke til å arrangere Akam-treff at vi alltids har plass til noen søringa, ska du se. Vi håper å engang få bli vestlendinger, men vi er fullstendig klar over at rogalendinger kan vi aldri bli Endret 24. mars 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ha ha, spørs om vi våger oss over dammen for å besøke dere "sørsamer" Men dere kan jo komme over til oss byaser vel? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ha ha, spørs om vi våger oss over dammen for å besøke dere "sørsamer" Men dere kan jo komme over til oss byaser vel? Dere får jo ikke engang til å arranger treff, så det blir jo litt fånyttes. Fram til denne påsken kan ikke huske at det har vært andre treff enn de to i Nord-Rogaland, samt et treff i Sør-Trøndelag i februar i år. Som alle forstår så ligger Rogaland sørgelig etter de andre fylkene fram til nå, med sine ynkelige tre treff. Rogaland er jo bare 300% foran neste fylke på listen, så jeg er faktisk enig i at de andre landsdelene har et bedre organisert og aktivt akam-miljø. Psst: Stavanger er en by, ikke et fylke Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Oy dette vil jeg bli med på! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Komme opp når jeg får bil, anytime, men synd det er 2 år til. Men når jeg får kameraet tilbake, så kan vi jo se nærmere på det Pallesen. Tar bare toget til Stavanger, så det skulle ikke være noe problem Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg er i Stavanger området hver uke fra mandag til torsdag og deltar gjerne på aktiviteter her i sørfylket også Mvh. Rosseha Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Stavanger er jo en by. Jeg kommer gjerne på treff dersom det ordnes noe her i nærheten ( les Stavanger ) Og dersom det er noen i min egen aldersgruppe. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Stavanger er jo en by. Jeg kommer gjerne på treff dersom det ordnes noe her i nærheten ( les Stavanger ) Og dersom det er noen i min egen aldersgruppe. Meld interessen din i "fototreff for oss oljefolk" tråden i samme kategori. Der planlegges det nytt treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå