trrunde Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Sliter litt med å finne internett oppsett for chess til en htc s730, noen som vet hvor jeg finner dem? Er ikke valg for htc telefon på chess.no smartmobil.no har heller ikke guide for chess Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Prøv Netcom sine innstillinger. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 bruk operatørkonfiguratoren.. og velg netcom innstillinger.. da fungerer det fint.. Lenke til kommentar
origin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 gå inn på chess sine sider chess.no. der ligger innstillingene for mms osv som du får tilsendt på mobilen din og laster ned. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 I motsetning til Origin så anbefaler jeg IKKE chess sine innstillinger. De fungerer ofte ikke. Ofte så slutter de å virke etter en liten stund, og må da legges inn igjen. Ingen ide om hvorfor, jeg bare vet det ikke fungerer skikkelig. Har "reparert" flere apparater (inkludert mine egne)som ikkke får sendt mms som har Chess sine innstillinger. Legger inn Netcom så fungerer det. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 har fått det til Lenke til kommentar
origin Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 I motsetning til Origin så anbefaler jeg IKKE chess sine innstillinger. De fungerer ofte ikke. Ofte så slutter de å virke etter en liten stund, og må da legges inn igjen. Ingen ide om hvorfor, jeg bare vet det ikke fungerer skikkelig. Har "reparert" flere apparater (inkludert mine egne)som ikkke får sendt mms som har Chess sine innstillinger. Legger inn Netcom så fungerer det. Har aldri hatt problemer med chess sine innstillinger... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har. Både privat og i jobb-sammenheng (jobber som mobil-reperatør). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå