Nacky Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Heisann diskusjon.no brukere! Call of duty 4 klanen Modern Spartans(Ms#) rekruterer medlemmer. Vi er en fyldig og seriøs klan som kan tilby det meste av det en seriøs spiller også krever. Vi er en veldig aktiv klan, og for til match hver kveld(om vi vil, noen ganger er det jo også greit å slappe av!). Vi har også for eksempel vært med i cup, og planlegger flere. Hva vi kan tilby: *Warserver *IRC-channel *GSC channel(Voicechat, mest brukt) *TS channel *Godt miljø *Humør! *Aktivitet *Matcher Hva vi krever av deg: *Aktivitet *(Klan)Erfaring *Brukbart skillnivå *Seriøsitet *God oppførsel *Humør/optimist Det vi ser etter er seriøse spillere som oppfører seg og respekterer alle andre spillere. Vi ser også selvfølgelig etter spillere som takler spille, og føler seg god nok til å spille for klanen. Noe av det viktigste er også at du er aktiv. Vi krever ikke at du er på hver eneste dag, men nok til at vi får "smeltet" sammen taktisk. Ikke altfor strenge krav, og det er ikke sånn at vi bare skal være dønn alvorlige, humor har alle godt av! Vis du er interessert i å joine Modern Spartans send en søknad til [email protected], eller besøk www.ms-clan.co.nr for mer information. Her er skjemaet som skal fylles ut ved email: Navn: Alder: Nick cod4: Rank: Hvorfor du vil joine Modern Spartan: Erfaring(Har du erfaring innen klanspilling eller public osv..): Har du vært i klan(er) før?: Hvilket skill nivå ville du sagt du er(low,mid,high+/-)?: Hvor aktiv er du?: Favoritt våpen og brett(pluss om disse er brukbare i clanmatcher): Hva kan du tilføre Modern Spartan: Vi rekrutterer fra 15 år og oppover, men gjør unntak om oppførsel er på et modent nivå(det gjelder selvfølgelig 15+ også!). Besøk gjerne warserveren vår, IP: 217.163.10.169:28960 Takk, mvh rekruterings avdelingen hos Modern Spartans! Endret 3. mai 2008 av Nacky Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=101 Enjoy. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Oops, det glemte jeg. Bra om en mod kunne flyttet den over:) Lenke til kommentar
game_spy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 skal ta en titt på siden, ser ut som en seriøs klan dette ja Lenke til kommentar
Xzmug Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser bra ut dette her. Har sett dere ingame:P Dere er ikke så værst må jeg si. Skal ta meg en titt på hjemmesia jeg:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå