Psychonaut577 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, Maskinen min vil ikke spille av DVD plater. Setter man inn en DVD, så er det ingen respons. Men CD plater derimot går helt fint å spille av... Noen forslag hvordan jeg kan løse dette problemet? Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen få spørsmål - Hva slags program bruker du for å spille av? - Er det riktig sone/region på dvd platen og pcen din? - Sjekket om du har et optisk drev som faktisk kan spille av DVD plater Lenke til kommentar
Psychonaut577 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Noen få spørsmål - Hva slags program bruker du for å spille av? - Er det riktig sone/region på dvd platen og pcen din? - Sjekket om du har et optisk drev som faktisk kan spille av DVD plater Tingen er at den vil ikke kjøre noen som helst form av DVD plater...Som f.eks: - Dataspill - Data-DVD (brente plater) - DVD filmer Om man går inn på "Min Datamaskin", så dukker ikke disken opp. Dobbeltklikker man på "DVD-Stasjon (E:)", kommer bare følgende melding..."Sett inn en disk i stasjon E:." Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Høres ut som den er defekt. Har du prøvd den på anna pc? Lenke til kommentar
Psychonaut577 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Høres ut som den er defekt. Har du prøvd den på anna pc? Om jeg har prøvd hva? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Regn med at DVDspilleren kan være defekt, demonter den fra pc og over til anna pc for å se om samme problem oppstår. Lenke til kommentar
Psychonaut577 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Regn med at DVDspilleren kan være defekt, demonter den fra pc og over til anna pc for å se om samme problem oppstår. Jeg har nå byttet ut DVD-rommen med en gammel en vi hadde ifra før, og det virker. Takk for hjelpen... Endret 10. mars 2008 av YouthAgainstFascism Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå