GoranSH Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vi har hatt Wii ei god stund nå og alt har vert feilfritt, En dag tok eg med meg dei to Wii kontrollene vi har og gikk bort til en venn og spilte Wii der. Siden eg kom tilbake med kontrollene, har eg ikke brukt dei helt til nå. Nå vil de ikke koble seg til Wiien! Eg har trykt på den røde knappen under dekselet på begge kontrollene og prøvd masse annet. Hva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Instructions on how to sync the Wiimote - 1. Turn on your wii and let it finish booting up. 2. Take the battery cover off of the controller giving you trouble. 3. Press the red sync button on the controller located by the batteries. 4. Verify all the blue lights on the front light up and blink on this controller. 5. Press the red sync button under the SD card slot on the wii console located by the cd slot. 6. The blue leds on the controller will stop blinking when you are done. 7. Only one light will remain lit if competed properly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå