shonaz Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, jeg har vært så uheldig å få knust skjermen min på min dell bærbare d630. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en skjerm som passer til denne? Hva er prisen? Hvor kan jeg kjøpe den? Og vil jeg klare skifte den selv Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ring Dell og be om et pristilbud. Du kan ikke regne med å bruke en annen skjerm enn dem Dell selger. Det skal være ganske overkommelig å skifte skjerm, det ligger instrukser for det på dell sine sider. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du bør være obs på at det ofte koster svært mye å skifte en skjerm på en bærbar PC. Ofte kommer prisen på det nesten opp på prisen på en ny modell, om den bærbare er av den billige sorten. Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Sist jeg byttet skjerm på en bærbar, kostet det ~6000 kr plus mva. Dette er riktignok noen år siden, og på en HP. Lenke til kommentar
shonaz Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Sånn ca hva vil prisen bli da ? Og ingen som vet et sted jeg kan titte på skjermene bare Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tror vi betaler litt over 5k inkl. MVA for skifte av en ødelagt skjerm (HP-maskiner) der jeg jobber. Om du er ute etter noe billig, så kan det være at eBay har en som selger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå