sondt1 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hei! Jeg skal selge gitaren min å kjøpe meg en ny. Men jeg har problemer med å se hvilken epiphone les paul modell jeg har:P kan noen hjelpe? Legger ved noen bilder her: http://s274.photobucket.com/albums/jj271/s...nt=IMG_0649.jpg Endret 7. mars 2008 av sondt1 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bildet fungerer ikke, men jeg er ganske sikker på at jeg kan hjelpe deg hvis du får fikset bildene. Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Nå har jeg fikset linken til photobucket Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Den var snodig, den er jo helt lik min Epi Les Paul Standard, bortsett fra at på truss-rod coveret står det Gibson, og ikke Standard. Er det en slags Custom? For på Epi Custom'er står det vel Gibson på truss-rod coveret Men innleggene tyder jo på Standard. Så jeg tror det er en Standard med et annet truss-rod cover enn vanlig. Endret 7. mars 2008 av Konnis Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg synst det var rart selv:P Hvor mye tror du jeg får for den da? Den er 10 måneder gammel og i helt perfekt stand. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hmm.. du burde vel få i underkant av 3000kr på finn.no Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg skal også selge en Line 6 Spider II 75 watts AMP. Hvor mye kan jeg rekne med å få for den da? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Litt OT men, den var jævlig kul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå