S_J Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Vet ikke om dette er rett sted å skrive på.... Noen som har en lenke til en virtuell harddisk og maskin som kan lastes ned fra internett med Singularity for å kjøre på Microsoft Virtual PC? Eventuelt en ferdig ISO-fil. Endret 8. mars 2008 av S_J Lenke til kommentar
S_J Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som vet om hvor jeg kan finne det? Er litt mye styr å følge den bruksanvisningen som følger med Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Du går ikke glipp av noe for å si det slik. Du får opp ett blått bilde med hvit tekst, og det er stort sett det. Noen få kommandoer, og ellers lite "action". Tenkt å utvikle noe til Singularity, eller bare lyst å se et nytt OS? For det er ikke mye annet du kan gjøre.... Lenke til kommentar
S_J Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, det ser da OK ut da, tror det har både server, tekstredigering og mer. Litt morsomt å prøve. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, det ser da OK ut da, tror det har både server, tekstredigering og mer. Litt morsomt å prøve. Hvordan få tekstredigering der? Det har ikke noe skrivebordsmiljø, du kan sammenligne det med DOS. Du har en blå skjerm med hvit tekst på, og du kan kun skrive inn kommandoer ala DOS eller terminal i Linux. Men du bør nok laste det ned herfra ( http://www.codeplex.com/singularity/Releas...ReleaseId=11305 ), så kan du jo teste selv....finner ingen andre linker til noe lettere oppsett, men regner med du har litt peil siden du skal inn å teste Singularity. Endret 20. mars 2008 av myhken2 Lenke til kommentar
S_J Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Men man trenger da ikke vinduer og grafikk for tekstredigering vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå