Vertical^ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei! Noen som har erfaringer med PCutstyr.no ? Er disse til og stole på ? Hadde tenkt til og kjøpe et tastatur der i fra. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har handlet flere ganger fra de, og det har gått helt fint. Jeg har ikke hatt noe problemer der enda, så jeg vet ikke hvordan de er på det området. Men ellers en grei butikk. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Litt blannede erfaringer ute å går. Men så er det bare fem personer som har skrevet sin erfaring, da. De er en av de eldste nettbutikkene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Litt blannede erfaringer ute å går. Men så er det bare fem personer som har skrevet sin erfaring, da.De er en av de eldste nettbutikkene. OK. Har tenkt til og kjøpe Saitek Cyborg fra dem. Og det var mye billigere en andre butikker! BTW: Noen som vet hva et tastatur på 0.420 gram blir i tollen. Sto at tastaturet veide det. Men det høres så lite ut :S Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Litt blannede erfaringer ute å går. Men så er det bare fem personer som har skrevet sin erfaring, da.De er en av de eldste nettbutikkene. OK. Har tenkt til og kjøpe Saitek Cyborg fra dem. Og det var mye billigere en andre butikker! BTW: Noen som vet hva et tastatur på 0.420 gram blir i tollen. Sto at tastaturet veide det. Men det høres så lite ut :S Norsk nettbutikk, sender vel fra Norge da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Litt blannede erfaringer ute å går. Men så er det bare fem personer som har skrevet sin erfaring, da.De er en av de eldste nettbutikkene. OK. Har tenkt til og kjøpe Saitek Cyborg fra dem. Og det var mye billigere en andre butikker! BTW: Noen som vet hva et tastatur på 0.420 gram blir i tollen. Sto at tastaturet veide det. Men det høres så lite ut :S Norsk nettbutikk, sender vel fra Norge da? Ja... Kom på nå at det ikke er toll når jeg bestiller fra eget land. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Også må jeg legge til at jeg syntes pcutstyr.no var utrolig billig! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Da har kjøpt meg Saitek Cyborg tastaturet! Må sjekke ut hvordan det er. Kan gi tilbakemelding senere om hvordan tastaturet er! BTW: Saitek Cyborg tastaturet var over 300 kroner billigere enn på komplett.no :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå