dan882 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei. hvordan får man enkelst mulig oversikt over gjenværende sms og ringeminutter hos onecall? jeg vet du får oversikt på en nettside, men det interreserer meg ikke å skru på dataen hver dag... er det en mulighet og sende en melding til et nummer som jeg gjorde med telenor? sendte : Saldo Til 2525, fikk 24 gratis sms opp osv. tror dere har skjønt poenget... hva er de enkleste løsningene? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Dette er dessverre ikke mulig, men dette kan være en idè! Det enkleste er vel å bruke telleren på telefonen De fleste telefoner har dette. På Sony Ericsson ligger dette under innstillinger > Anrop > Tid og kostnad. Det du gjør er at du sletter dette siste dag i måneden, så har du alltid kontroll. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Dette er dessverre ikke mulig, men dette kan være en idè!Det enkleste er vel å bruke telleren på telefonen De fleste telefoner har dette. På Sony Ericsson ligger dette under innstillinger > Anrop > Tid og kostnad. Det du gjør er at du sletter dette siste dag i måneden, så har du alltid kontroll. hehe... tenkte over det ^^ . men ville bare vite om det gikk an... hadde ikke gjort det så takk=) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Husk nå på at den teller alt det du ringer ut, så om du plutselig ringer et spesialnr (som ikke er gratis), vil dette bli registrert også. Men forhåpentligvis gjør du ikke det så ofte. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Husk nå på at den teller alt det du ringer ut, så om du plutselig ringer et spesialnr (som ikke er gratis), vil dette bli registrert også. Men forhåpentligvis gjør du ikke det så ofte. takk =) det skal jeg huske^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå