Rolf-Rune Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Her om dagen skulle jeg slå på PCen min å idet jeg slår på strømmen bak på PSUen så kommer det en høy pipe lyd fra den. (fant ikke ut at det var i fra PSUen før etter demonterningen min) Ikke får jeg starta opp PCen heller. tenkte kanskje pappa hadde fucka opp ett eller annet så jeg tok å demonterte PCen helt. men jeg fant ikke noe galt her. Så jeg satte alt ihop igjen å krysset fingrene på at problemet kanskje forsvant av seg selv Å her skjer det samme igjen-. den forba**a pipingen. så spørsmålet mitt er. Er PSUen fucked eller kan det fikses på en eller annen måte Synderen er en Sunbeam NUUO 550W Black Power Supply Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vet ikke om det er det sammme, men opplevde selv en høy pipelyd fra pcen min for litt siden. Jeg fant ut at det var fordi jeg hadde skrudd hovedkortet mitt for hardt fast, men om du ikke har gjort noe med pcen så veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Rolf-Rune Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Nei, lyden kom ikke fra hovedkortet. :S skulle ønske det var bare å løsne på ett par skruer så var det fikset lyden er nå konstant på så lenge PSUen har strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå