Babyloner Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hei.. jeg har en del gamle filmer på PC-en.. (slapp av...alt av lovlig slag) som jeg vil ha ut på dvd.. nå som jeg har divX funksjonen på dvd'spilleren..så kan jeg vel ha opptil flere filmer på den samme plata? Og hovedspørsmålet: noen som kan gi meg liten guide på hvordan man gjør dette? Takk Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 reencode filmane til divx vist dei ikkjer er det, så brenner du dei ut på dvd some ein vanleg data-dvd Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 reencode filmane til divx vist dei ikkjer er det, så brenner du dei ut på dvd some ein vanleg data-dvd og hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva slags videofiler er det snakk om? mpeg, mov, asf....? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Nå er ikke jeg så god pådette.. Når jeg går på egenskaper av filen, så står det at det er en video fil... Jeg vil veldig gjerne brenne ut denne filen og se den på PC-en.. Har en dvd-spiller som støtter DivX..er det bare å brenne den ut på en vanlig cd-plate og se på filme..? Eller er det noe jeg må gjøre? endre format? bruke dvd-plater? Håpr på rask hjelp.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 En av de enkleste måten å gjøre det på er å bruke DivX Converter for å gjøre om filene dine til divx, deretter er det bare å brenne ut filene på en dvd. Litt usikker på hvor mye man får gjort med trial utgaven av programmet, men det er ikke verre enn å prøve. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis fila er divx er det bare å legge den inn på cd-en og brenne den ut. Så skal den funke på dvd-spilleren. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis fila er divx er det bare å legge den inn på cd-en og brenne den ut. Så skal den funke på dvd-spilleren. hvordan vet jeg om fila er divx, hvor sjekker jeg lizzom det? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Last ned GSpot og sjekk filene med det. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Last ned GSpot og sjekk filene med det. Skjlnte ikke mye av det programmet nei..men legger ved et bilde...får de samme resultatene på de fleste filene... Kan du hjlpe meg ut ifra dette ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det ser ut til at filene du har er xvid. Erfaringsmessig så klarer spillere som støtter divx også å spille av xvid-filer, så du trenger bare å brenne ut filene som en vanlig data-dvd for så å spille de av med dvd-spilleren din. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Det ser ut til at filene du har er xvid. Erfaringsmessig så klarer spillere som støtter divx også å spille av xvid-filer, så du trenger bare å brenne ut filene som en vanlig data-dvd for så å spille de av med dvd-spilleren din. oki..takker for hjelpen..er det mulig å brenne dem på vanlig cd og spille dem også? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lag en data CD/DVD med filene på og se om de fungerer. Vil helt klart anbefale CD-RW/DVD-RW for dette formål, da det ikke er sikkert at det vil fungere. Husk og å huke av for "finalize"/fiksere platen. atlef. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, huff. Tenk å tape de to kronene en vanlig cd-r koster nå om dagen om det ikke fungerer. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Godt å høre at du driter i kostnaden, men andre er kanskje mer fornuftige enn deg. Det sparer og på miljøet. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå