Desdichado Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Attention! Da er det kun få dager igjen (28 feb.) til Splinter Cell kommer i butikkene og jeg kan ikke si annet enn at dette spillet fortjener å bli brukt penger på. Skjelden har jeg hatt det så gøy foran pc'n. Litt kjedelig at man kan lagre spillet til enhver tid da dette gør at man ikke bestandig tenker seg om før man hiver seg ut i det... Som f.eks. den gangen jeg rappellerte ned fra taket av en stor byggning og kom farende gjennom vinduet så glasset spruta. Til min store forskrekkelse så jeg rett inn i et par AK47 løp... Ja, ja reload... Vel, bruk pengene deres som dere vil, men mine detter på Splinter Cell. Neste mnd. får vi se på Rainbow Six - Raven Shield... Det er bare en ting som er synd, ikke noe av dette kan måle seg med Flashpoint! Des, OUT! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ja, ingenting er bedre en vel anvende penger. :-D Jeg har vurdert å kjøpe det lenge, men har ikke så masse penger for tiden, men det står høyt på listen. Rett bak WarCraft III og CS Retail.. :-P Kanskje Generals også... Så her er listen over spill jeg skal kjøpe: [*]WarCraft III [*]Counter-Strike Retail [*]Splinter Cell [*]Generals Og nei, jeg skal ikke laste de ned, men kjøpe de! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Å kjøpe CS er vel kanskje litt unødvendig, man trenger Half-Life installert uansett. Fikk retail versjonen med da jeg kjøpte Half-Life Generation pakken. Last det heller ned, du må uansett laste ned de fleste kartene siden retail-versjonen mangler en del kart. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Splinter Cell er helt klart godt anvendte penger! Alle bør, og må få med seg denne perlen (har tung gamet demon ) av et spill! Det er bare å springe til butikken på Fredag! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Og nei, jeg skal ikke laste de ned, men kjøpe de! :wink: :wink: :wink: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Synes personlig at splinter cell ble litt for ensformig litt for fort, man blir liksom litt lei av å vente i skyggene på folk etterhvert, men det er endel spennende øyeblikk, det skal de ha. AtW Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Å kjøpe CS er vel kanskje litt unødvendig, man trenger Half-Life installert uansett. Fikk retail versjonen med da jeg kjøpte Half-Life Generation pakken. Last det heller ned, du må uansett laste ned de fleste kartene siden retail-versjonen mangler en del kart. Det er ikke rett. Du trenger ikke Half-life når du har CS Retail, standalone versjon. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Splinter Cell har vært ute på warez kanaler i drøy uke nå, den er på 3 cd`er såvidt jeg skjønte det.... Skjønner ikke at det er mulig ass, en uke før selve spillet vil bli gitt ut så er den ute der, Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Splinter Cell har vært ute på warez kanaler i drøy uke nå,den er på 3 cd`er såvidt jeg skjønte det.... Skjønner ikke at det er mulig ass, en uke før selve spillet vil bli gitt ut så er den ute der, Warez-gutta har alltid hatt mer effektiv distribusjon enn de som selger spillene, Warcraft 3 var jo ute i en måned før det kom til butikkene. AtW Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Og nei, jeg skal ikke laste de ned, men kjøpe de! :wink: :wink: :wink: Hva mener du? Jeg skal kjøpe de. Er lei av å snylte slik... De fortjener litt penger i kassen de programmererne... Kanskje ikke du synes det, men... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Helt enig, Splinter Cell er absolutt verdt penga når det kommer i bytikkene.. :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 "]Helt enig, Splinter Cell er absolutt verdt penga når det kommer i bytikkene.. :wink: Ja, det er verdt penga når det kommer i butikkene også. :wink: Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Splinter Cell har vært ute på warez kanaler i drøy uke nå,den er på 3 cd`er såvidt jeg skjønte det.... Skjønner ikke at det er mulig ass, en uke før selve spillet vil bli gitt ut så er den ute der, Warez-gutta har alltid hatt mer effektiv distribusjon enn de som selger spillene, Warcraft 3 var jo ute i en måned før det kom til butikkene. AtW I dette tilfellet så har spillet for PC vært klar over lengre tid... Spillet ble jo gitt ut for xbox for en stund siden, og det er ikke så mye som må til for å konvertere det til PC. Grunnen til at det er først nå det lanseres på PC er såre enkel... penger! Selvfølgelig vil UBIsoft melke markedet for penger, først selge det unna på konsollmarkedet, deretter PC markedet. Strategi, intet mindre, intet mer. Noe som er grunnen til at warez kjeden (Fairlight) har klart å slippe det før det kommer i butikkene, det har vært ferdig "konvertert" for PC en stund nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Noe som er grunnen til at warez kjeden (Fairlight) har klart å slippe det før det kommer i butikkene, det har vært ferdig "konvertert" for PC en stund nå. Joda, men det hindrer ikke det faktumet at ganske nær 100% av alle spill kommer ut først på warez. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Splinter Cell har vært ute på warez kanaler i drøy uke nå,den er på 3 cd`er såvidt jeg skjønte det.... Skjønner ikke at det er mulig ass, en uke før selve spillet vil bli gitt ut så er den ute der, Warez-gutta har alltid hatt mer effektiv distribusjon enn de som selger spillene, Warcraft 3 var jo ute i en måned før det kom til butikkene. AtW I dette tilfellet så har spillet for PC vært klar over lengre tid... Spillet ble jo gitt ut for xbox for en stund siden, og det er ikke så mye som må til for å konvertere det til PC. Grunnen til at det er først nå det lanseres på PC er såre enkel... penger! Selvfølgelig vil UBIsoft melke markedet for penger, først selge det unna på konsollmarkedet, deretter PC markedet. Strategi, intet mindre, intet mer. Noe som er grunnen til at warez kjeden (Fairlight) har klart å slippe det før det kommer i butikkene, det har vært ferdig "konvertert" for PC en stund nå. fairligt er pokker meg ingen warez kjede, feil ordvalg til de grader. altså, hva snakker du egentlig om ? påstandene dine er jo rent generelt feil,grunnen til at det havnet på konsoll først var pga microsoft så verdien i spillet og fikk en avtale om at det ikke skulle lanseres på flere konsoller eller på pc innen en viss tidsperiode, med en gang den gikk ut så ble spillet annonsert både til ps2 og pc. 02/19/2003 Tom Clancy's Splinter Cell - FairLight [3 CDs] spillet ble sluppet den 19 feb, original release date var den 18 i usa, husker ikke helt om det var noen komplikasjoner eller om det faktisk havnet i butikkene den 18 men uansett, spillet kom ikke før offesiell utgivelsesdato heller. det har absolutt ingenting med overgangen fra xbox til pc og at det har med "minimale" forskjeller å gjøre. grupper som fairlight, deviance osv får vanligvis spillet rundt den tiden det går gold og sendes til massekopiering og så går resten av tiden på å cracke spillet slik at det vil fungere for oss andre. spillet er ikke FERDIG "konvertert" før det er gått gold. c&c generals kom ut 2-3 dager før offesiell dato, splinter cell kom en dag etter sin. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ja, ingenting er bedre en vel anvende penger. :-D Jeg har vurdert å kjøpe det lenge, men har ikke så masse penger for tiden, men det står høyt på listen. Rett bak WarCraft III og CS Retail.. :-P Kanskje Generals også... Så her er listen over spill jeg skal kjøpe: [*]WarCraft III [*]Counter-Strike Retail [*]Splinter Cell [*]Generals Og nei, jeg skal ikke laste de ned, men kjøpe de! hvorfor kjøpe CS retail? hvor mye koster det? er det ikke billigere å bare kjøpe en sånn budget utgave av HL til ca 100kr, og laste ned CS og brenne patchen? man må jo laste ned maps til CS retail hele tida uansett..+ at man må jo patche Retail opp oxo da uansett.. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 "]Helt enig, Splinter Cell er absolutt verdt penga når det kommer i bytikkene.. :wink: Ja, det er verdt penga når det kommer i butikkene også. :wink: Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Testa en demo av spillet i går, og det skulle tydeligvis ikke spilles slik som jeg gjorde.. Etter bittelitt av oppdraget var jeg tom for kuler, og da ble det bare sniking bak ruggen på folk for å slå dem ned. Må nok teste hele spillet, og kanskje spare litt mer på kulene Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Testa en demo av spillet i går, og det skulle tydeligvis ikke spilles slik som jeg gjorde.. Etter bittelitt av oppdraget var jeg tom for kuler, og da ble det bare sniking bak ruggen på folk for å slå dem ned. Må nok teste hele spillet, og kanskje spare litt mer på kulene Hehe... Nei, hvis du følger med i trainingen så sier de jo at poenget er å ikke skyte noen! Jeg har foreløpig bare en crack av spillet (altså piratkopi, ja og ulovlig også, ja), men får lønning den 12. Da er det i butikken med handlelisten! "] "]Helt enig, Splinter Cell er absolutt verdt penga når det kommer i bytikkene.. :wink: Ja, det er verdt penga når det kommer i butikkene også. :wink: Ikke meningen å være pirkete... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hehe... Nei, hvis du følger med i trainingen så sier de jo at poenget er å ikke skyte noen! følger ikke med noe training i demoen. forøvrig må jeg si at splinter cell var virkelig, virkelig tøft.. personlig er jeg den typen som lusker i et mørkt hjørne og hopper på folk med tmp i cs, så.. meget, meget gøyalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå