HenrikH Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei. Har vært forkjøla i lang tid nå (over 4 uker). Skjønner ikke hvorfor jeg har hatt det så lenge. Jeg spiser sunt (mye grønnsaker osv.), sover over 7 og en halv time hver natt, og bruker å trene 3 ganger i uka. I tillegg kler jeg alltid godt på meg når jeg er ute. Likevel har jeg vært forkjøla veldig lenge. Derfor lurte jeg på om grunnen til forkjølelsen er at jeg har en blink/dobb/piercing i øret. Takk for svar. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kanskje du har noe mer enn en forkjølelse? Det kan være lurt å snakke med en doktor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg tviler på at det har noen sammenheng med en piercing i øret, nei. Er den helt ny, eller er den ferdiggrodd? Det skal uansett ikke ha videre mye å si. Men siden du sier du har bling/dobb i øret, så kan du jo ta den ut, la den gro, og se om det hjelper Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg tror at imunforsvaret ditt lekker ut gjennom øreflippen din, ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Altså. En piercing i øret. Det verste den egentlig kan gi det er en keloid på størrelse med øreflippen din, nikkelallergi (om du bruker kjipt drittsmykke) og betennelse. Forkjølelsen har du nok pådratt deg uten å ha den å skylde på. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er mulig at en allergisk reaksjon reduserer immunforsvaret slik at når du pådrar deg en forkjølelse tar det ekstra lang tid å bli kvitt den. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei. Har vært forkjøla i lang tid nå (over 4 uker). Skjønner ikke hvorfor jeg har hatt det så lenge. Jeg spiser sunt (mye grønnsaker osv.), sover over 7 og en halv time hver natt, og bruker å trene 3 ganger i uka. I tillegg kler jeg alltid godt på meg når jeg er ute. Likevel har jeg vært forkjøla veldig lenge. Derfor lurte jeg på om grunnen til forkjølelsen er at jeg har en blink/dobb/piercing i øret. Takk for svar. Nei har ikke noe med piercingen å gjøre, jeg har ingen piercing noen steder (hadde en i øret før), og jeg er forholdsvis også opptatt av å ikke spise for mye drittmat og trene en gang i blant, men forkjølelse er det veldig få som kommer unna uansett. Går nok over om en stund skal du se, null bekymringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå