Doier Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, jeg har problemer med å få .avi filer inn i sony vegas 7.0. Jeg får ikke bilde, kun lyd. Dette har jeg prøvd for å løse problemet: -Skaffet DivX og Morgan multimedia codec - Microsoft DV Codec ( har også enablet den i vegas) Om problemet ikke lar seg løse, lurer jeg da på hvordan man kan konvertere en .Avi fil til en lesbar fil i vegas. thanks : D Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det du kan gjere er å laste ned Gspot, og opne fila i dette for å finne ut kva videocodec som vart brukt til å komprimere videoen. So skal det berre vere å installere den codecen. Lenke til kommentar
Doier Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 takk for svar. programmet sier at jeg har 2 kompatible codec allerede innstallert (xvid.) Det er nok ikke dette som er problemet Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Prøv å avinstaller XviD-codecane, og installer ein av dei på ny. DV- og MJPEG-codecar vil ikkje hjelpe når det er XviD det er snakk om. Lenke til kommentar
Doier Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 still not working : ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå