Skyline1 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei Har en kompis som lurer litt på hvordan han tar av slike skilt som vist under når de ikke er SYNLIG festet med skruer ellernoe. Hvordan tar man av skiltet uten at det blir for bøyd etc? Takk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Regner med at skiltet er festet i den PLATA som er rundt....står nå BIMMERS.no under der ser eg.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Mhm.....er vel sånn på alle skilt vel..... Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Vel, hvordan er skiltet festet til plata da? Med lim? Er det så lett som å presse inn skiltplata nederst, så faller skiltet ut? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Her ser du litt hvordan det gjøres... Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Her ser du litt hvordan det gjøres... Aha, så jeg bretter ut kantene på skiltet, så kan jeg løsne skilte derfra? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skiltet ligger løst inni der, gjør slik som på bildet. Og skiltet er bare å løfte ut. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 på min så finner du to "klips" under tjukke kanten.du må ha nøkkel eller flatt skrujern for å dra ned. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 på min så finner du to "klips" under tjukke kanten.du må ha nøkkel eller flatt skrujern for å dra ned. Ja, men disse er andeledes. Er slik som Dr3as har bilde av her. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Her har du bilde av bilen til kompisen min. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bøyer du deg ned, og ser under skiltplata, vill du da se noen klips som går i ett på skiltplata. Disse må du dra ut, med en trekker for eks. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Jepp, fikk det til etter Shark's innlegg. Takker Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det var jo det jeg skrev jo,shark.klips under skiltet som må dras ned. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jepp, fikk det til etter Shark's innlegg. Takker Hyggelig og kunne hjelpe vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå