Gå til innhold

Hva skjer etter døden?


Anbefalte innlegg

 

Selvsagt kan det det. Hvis et mennesker har en guddommelig opplevelse og skriver en bok etc om opplevelsen så kan det skape forventninger hos neste person som prøver DMT og kan muligens trigge en lignende opplevelse.

Men det er bare en måte å se på det hvis jeg vender det skeptiske kinnet til.

 

Tilgi meg hvis jeg tar feil, men kan det kalles syntetisk når man utvinner det fra bark ved hjelp av koking? Det blir vel heller en organisk substans?

 

Strengt tatt kalles det vel bare syntetisk dersom noen har fremstilt det; forskjellen mellom det å spise koka-blader og det å sniffe lab-produsert kokain (selv om stoffet er det samme) er at lab-produsert er syntetisk. Mulig organisk passer bedre, selv om denne forskjellen i utgangspunktet er irrelevant.

 

Når det gjelder suggesjon, så kan jo selvsagt forventninger skape en forskjellig reaksjon - som er hvorfor homeopati virker bedre enn et glass vann (placebo), effekten er dog høyst reell - effekten av DMT er dog forskjellig, det kreves ikke noe suggesjon for å oppleve den psykoaktive effekten.

 

"viser hvordan hjernen påvirkes av syntetiske substanser."
Hvis du sammenligner DMT med andre psykoaktive stoffer viser det at du ikke helt hva du snakker om.

 

Hvorfor antar du at jeg ikke personlig kjenner meget godt til stoffet eller andre stoff for den saks skyld? Effekten er muligens forskjellig til en viss grad fra LSD eller kokte fleinsopp, men ikke noe særlig mer enn biff er forskjellig fra kylling, uten at det gjør kylling til noe annet enn kjøtt.

 

Å sniffe kokain er en litt annen opplevelse enn å tygge kokablader. Det er en annen diskusjon, men jeg nevnte det pga at du sammenlignet DMT med andre syntetiske stoffer (Jeg regner med at du siktet til

LSD, MDMA,2C-B o.l)

 

 

 

Når det gjelder suggesjon, så kan jo selvsagt forventninger skape en forskjellig reaksjon - som er hvorfor homeopati virker bedre enn et glass vann (placebo), effekten er dog høyst reell - effekten av DMT er dog forskjellig, det kreves ikke noe suggesjon for å oppleve den psykoaktive effekten.

 

Når jeg nevnte suggesjon var det som et mot-argument til meg selv for å illustrere at jeg ikke er 100% overbevist om at DMT er et molekyl med enorme egenskaper(ref kommunikasjon med andre dimensjoner osv). Og at de guddomelige egenskapene er skapt av brukerne og som igjen påvirker neste generasjon med bruker. Dette fordi det er så mye likt som går igjen når jeg leser brukerrapporter.

 

 

 

Hvorfor antar du at jeg ikke personlig kjenner meget godt til stoffet eller andre stoff for den saks skyld? Effekten er muligens forskjellig til en viss grad fra LSD eller kokte fleinsopp, men ikke noe særlig mer enn biff er forskjellig fra kylling, uten at det gjør kylling til noe annet enn kjøtt.

 

Jeg antok ingenting. Jeg skrev at hvis du sammenligner DMT med syntetiske stoffer (som de jeg nevnte ovenfor) er du et stykke utenfor banen.

At man kan sammenligne DMT med psilocybin er jeg med på siden begge er tryptaminer, men der stopper sammenligningen siden kroppen ikke produserer psilocybin av seg selv (Hjernen produserer store mengder DMT i REM-søvn, noe som er et annet interessant kapitell mtp drømming)og intensiteten i brukeropplevelsene.

 

 

 

 

FAROUT-alert (må bare få skrevet det)

Hvis man ser for seg DMT ble plassert på jorden i den hensikt at mennesket skulle lære seg å kommunisere på tvert av universet så synes jeg det er meget interessant at psilocybin også finnes naturlig, for sopp trenger man bare å spise. Ikke noe mer hokus pokus enn det, selv en ape (eventuelt home erectus) greier å plukke sopp. At dette kan ha startet veien til Homo Sapiens* er nokså sannsynlig med tanke på hvordan virkestoffet psilocin fungerer på hjernen.

 

Så kommer hovedpoenget mitt. DMT må ekstrakteres. Det må tilsettes virkestoffer som blokkerer en funksjon i leveren (jeg har ikke den eksakte terminologien i hodet) som gjør at det ikke brytes ned på normal måte og det er først da man får effekt.

Dette fant sør-amerikanske indianerstammer ut av for flere tusen år siden.

 

Så hvis det da er en mening med alt dette er det jo helt genialt med tanke på at Homo Erectus ikke hadde de kognitive egenskapene som trengtes for å utvinne DMT, men i stedet måtte ha tid på seg og utvikle seg mer ved hjelp av noe som var lett tilgjenglig som f.eks sopp som inneholdt psilocybin.

 

I dag har moderne forskere såvidt skrapt overflaten av DMT. De aner ikke hvorfor DMT finnes i alt som er levende, de aner ikke helt hvordan det påvirker hjernen, men de mener at DMT i seg selv har vært igjennom en evolusjon...

 

RANT SLUTT ;)

 

 

 

 

 

"Stoned Ape" theory of human evolutionIn his book Food of the Gods,[22] McKenna proposed that the transformation from humans' early ancestors Homo erectus to the species Homo sapiens mainly had to do with the addition of the mushroom Psilocybe cubensis in its diet - an event which according to his theory took place in about 100,000 BC (this is when he believed that the species diverged from the Homo genus). He based his theory on the main effects, or alleged effects, produced by the mushroom. One of the effects that comes about from the ingestion of low doses, which agrees with one of scientist Roland Fischer's findings from the late 1960s-early 1970s,[23] is it significantly improves the visual acuity of humans - so theoretically, of other human-like mammals too. According to McKenna, this effect would have definitely proven to be of evolutionary advantage to humans' omnivorous hunter-gatherer ancestors that would have stumbled upon it "accidentally"; as it would make it easier for them to hunt.

 

In higher doses, McKenna claims, the mushroom acts as a sexual stimulator, which would make it even more beneficial evolutionarily, as it would result in more offspring. At even higher doses, the mushroom would have acted to "dissolve boundaries", which would have promoted community-bonding and group sexual activities-that would result in a mixing of genes and therefore greater genetic diversity. Generally McKenna believed that the periodic ingestion of the mushroom would have acted to dissolve the ego in humans before it ever got the chance to grow in destructive proportions. In this context, he likened the ego to a cancerous tumor that can grow uncontrollable and become destructive to its host. In his own words:

 

Wherever and whenever the ego function began to form, it was akin to a cancerous tumor or a blockage in the energy of the psyche. The use of psychedelic plants in a context of shamanic initiation dissolved-as it dissolves today-the knotted structure of the ego into undifferentiated feeling, what Eastern philosophy calls the Tao.

—Terence McKenna, Food of the Gods

The mushroom, according to McKenna, had also given humans their first truly religious experiences (which, as he believed, were the basis for the foundation of all subsequent religions to date). Another factor that McKenna talked about was the mushroom's potency to promote linguistic thinking. This would have promoted vocalisation, which in turn would have acted in cleansing the brain (based on a scientific theory that vibrations from speaking cause the precipitation of impurities from the brain to the cerebrospinal fluid), which would further mutate the brain. All these factors according to McKenna were the most important factors that promoted evolution towards the Homo sapiens species. After this transformation took place, the species would have begun moving out of Africa to populate the rest of the planet [22] Later on, this theory by McKenna was given the name "The 'Stoned Ape' Theory of Human Evolution".[24]

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt presiseringer angående DMT, og eventuelle entiteter som dukker opp:

 

Når man tripper på DMT, er det flere som ser skapninger (aliens, alver, dyr, insekter) som ser ut som de er forvridde, gjerne i fraktale dimensjoner (krystaller o.l.).

 

En rasjonell forklaring på dette er flerdelt, men la oss ta det første punktet først.

 

1. Det hallusinogene virkemiddelet i DMT påvirker 5-HT2A reseptoren, som er hvor de fleste tryptaminer gjøres deres bevissthets-triks.

 

Området er godt kjent, og jo mer du justerer dosen, jo kraftigere hallusinasjoner oppnår du. Dette er sammenlignbart med hva spillutviklere kan gjøre når de feilkoder et segment av et spill, som får skjermen til å forvrenge seg, blinke eller forskyves. Såre enkelt: påvirker du algoritmen som ligger i bunn, påvirker du det visuelle outputet du ser på skjermen.

 

Betyr dette at feilkoding gir deg et blikk inn i en parallell dimensjon? Neppe - fenomenet er høyst forklarlig, og behøver ikke å forklares ved hjelp av nisser i skjermkortet.

 

2. Sensasjonen av å se aliens/gud/nisser/løver osv..

 

De fleste av oss er kjent med følelsen av å bli iaktatt - selv om det ikke er noen der.

 

Akkurat samme sensasjon kan frembringes ved å stimulere deler av hjernen ved hjelp av elektriske signaler - overstimulering. Se gjerne forsøk med "The God Helmet" for mer info angående denne saken.

 

Hjernen vår reagerer på slik stimulasjon ved å få oss til å føle nærheten til en entitet - og kan samtidig gi en ut av kroppen opplevelse.

 

3. Det er ofte de samme vesenene som går igjen.

 

Vel, forsøk følgende neste gang du tripper på DMT. Forsøk å stille spørsmål til entiteten som du selv ikke vet svaret på, eller hold en samtale og sammenlign den med en vanlig samtale som på ett vis kan bekrefte en slags sutonom eksistens. Forsøk gjerne også å få entiteten til å forsvinne eller oppstå ved ren viljekraft - du vil se at du i utgangspunktet har en komplett kontroll over entiteten, den klarer ikke å fortelle deg noe du selv ikke vet og følgelig er den mest rasjonelle forklaringen at entiteten er et fragment av din egen bevissthet.

 

4. Prøv lucid-dreaming, noter deg hvor ufattelig lik mye av opplevelsen er.

Lenke til kommentar

Litt presiseringer angående DMT, og eventuelle entiteter som dukker opp:

 

Når man tripper på DMT, er det flere som ser skapninger (aliens, alver, dyr, insekter) som ser ut som de er forvridde, gjerne i fraktale dimensjoner (krystaller o.l.).

 

En rasjonell forklaring på dette er flerdelt, men la oss ta det første punktet først.

 

1. Det hallusinogene virkemiddelet i DMT påvirker 5-HT2A reseptoren, som er hvor de fleste tryptaminer gjøres deres bevissthets-triks.

 

Området er godt kjent, og jo mer du justerer dosen, jo kraftigere hallusinasjoner oppnår du. Dette er sammenlignbart med hva spillutviklere kan gjøre når de feilkoder et segment av et spill, som får skjermen til å forvrenge seg, blinke eller forskyves. Såre enkelt: påvirker du algoritmen som ligger i bunn, påvirker du det visuelle outputet du ser på skjermen.

 

Betyr dette at feilkoding gir deg et blikk inn i en parallell dimensjon? Neppe - fenomenet er høyst forklarlig, og behøver ikke å forklares ved hjelp av nisser i skjermkortet.

 

2. Sensasjonen av å se aliens/gud/nisser/løver osv..

 

De fleste av oss er kjent med følelsen av å bli iaktatt - selv om det ikke er noen der.

 

Akkurat samme sensasjon kan frembringes ved å stimulere deler av hjernen ved hjelp av elektriske signaler - overstimulering. Se gjerne forsøk med "The God Helmet" for mer info angående denne saken.

 

Hjernen vår reagerer på slik stimulasjon ved å få oss til å føle nærheten til en entitet - og kan samtidig gi en ut av kroppen opplevelse.

 

3. Det er ofte de samme vesenene som går igjen.

 

Vel, forsøk følgende neste gang du tripper på DMT. Forsøk å stille spørsmål til entiteten som du selv ikke vet svaret på, eller hold en samtale og sammenlign den med en vanlig samtale som på ett vis kan bekrefte en slags sutonom eksistens. Forsøk gjerne også å få entiteten til å forsvinne eller oppstå ved ren viljekraft - du vil se at du i utgangspunktet har en komplett kontroll over entiteten, den klarer ikke å fortelle deg noe du selv ikke vet og følgelig er den mest rasjonelle forklaringen at entiteten er et fragment av din egen bevissthet.

 

4. Prøv lucid-dreaming, noter deg hvor ufattelig lik mye av opplevelsen er.

 

Takk for utfyllende svar. Jeg ser poenget ditt og det er jo akkurat det jeg mente. At det kan like så godt være et helt vanlig tryptamin som påvirker hjernen på den måten du sier. ( Det er jo akkurat det det gjør, men du skjønner kanskje hva jeg mener)

 

Jeg har ikke forsøkt DMT (enda, men jeg skal huske på det du har skrevet hvis det blir aktuelt.), så jeg snakker ikke av erfaring, men er over middels interessert i emnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg tror på det med alternative dimensjoner. Det er en rett ved oss som all pur energi eksisterer på. Noe jeg er sikker på. Spøkelser å slikt eksisterer i denne dimensjonen rett foran nesa på oss.

 

Ingen energi kan forsvinne. Når vi dør tror jeg vår hjerneenergi går over til denne tilstanden.

 

Sitter du hjemme og tallerkner blir slengt i veggen er det jo ikke fri fantsi om fysiske ting blir slengt rundt. Men det er jo ingen vitenskap som kan bekrefte eller avkrefte dette. Det finnes ingen andre instrumenter som kan se denne energien. Utenom når det manifisterer seg går det vel med magnetisme måleapperater og varme. Men det er også så utydelig.

 

Men jeg tror perosnlig det ikke er mulig å lage et apperat som kan se de dødes dimensjon med mindre apperated vibrerer i samme frekvens som dimensjonen som man prøver å se noe som igjen ville gjort apperatet usynlig. Ugghh

 

 

Lenke til kommentar
Sitter du hjemme og tallerkner blir slengt i veggen er det jo ikke fri fantsi om fysiske ting blir slengt rundt. Men det er jo ingen vitenskap som kan bekrefte eller avkrefte dette. Det finnes ingen andre instrumenter som kan se denne energien. Utenom når det manifisterer seg går det vel med magnetisme måleapperater og varme. Men det er også så utydelig.

 

Hvis du eller noen andre klarer å dokumentere dette vanker det en million dollar på dere, ifra James Randy.

Lenke til kommentar

Spørsmålet om hva som skjer etter døden er vell avklart!

Jaha... Ikke så vidt meg bekjent ihvertfall, at vi VET med sikkerhet hva som vil skje etter at vi dør. Det jeg derimot vet er at det ikke er noe som indikerer at noe vil overleve når hjernen dør... og da forholder jeg meg til det, enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Kanskje vi eksisterer som ren energi etter døden. Ingen kan motbevise det uten å dø. De som har nær døden opplevelser sier det samme. de ser lys eller tunneler. Millioner av mennesker.

Ingen bør vite det heller. Om man viste at livet er bedre ettter døden hadde vi hatt en millard mer selvmordsforsøk.

 

 

Så om Gud eksisterer så er det ivertfall en av grunnene. Det at folk bevisst tror dette livet er det eneste opprettholder balansen i naturen. Siden man da er redd for døden.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Man kan finne ut hva som skjer etter døden ved hjelp av observasjon.

 

1. All væske i kroppen stivner, og foråttnelsesprosessen begynner.

2. Bakterer og andre microber konsumerer kroppen innenfra.

3. Kroppen forvandler til andre former som væske, gas, men ingenting blir borte.

4. Alt som befinner i kroppen er bare lånt av naturen, og dermed går tingene tilbake til naturen etter at man dør.

 

Det som er trist når man dør er at minner, erfaringer og alle opplevelsene blir borte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

På visuelt vis er jorden faktisk flat for våre øyne men sett utenfra ser vi at den faktisk er rund.

Men jeg lurer jo litt på siden man ser på solen og månen er de runde, hvorfor oppfattet ikke folk dette på tiden jorden ble kalt flat? De er jo tydelig runde på himmelen. Alle andre synlige himmellegmer også som er millioner av stjerner de er runde.

Samme når man ser mars eller venus med det blotte øye. Mystisk.

 

Bibelen sier jo på et punkt at jorden er rund.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Ingen kan motbevise det uten å dø. De som har nær døden opplevelser sier det samme. de ser lys eller tunneler. Millioner av mennesker.

Det eneste det BURDE fortalt deg er at det er det samme sentret i alle disse menneskenes hjerner som led av det samme, nemlig oksigen mangel... Oksigen mangel til hjernen er årsaken bak disse "lys i tunellen" opplevelsene og skyldes ikke noe overnaturlig i det hele tatt, men rett og slett at de delene av hjernen som prosesserer de elektriske og kjemiske signalene som utgjør vårt syn får for lite oksigen og begynner å halte. Så det er en nær døden opplevelse ja, men overhodet ikke noe overnaturlig som varsler at det folk tror er en sjel er på vei over i en ny dimmensjon...

 

Satt en gang og forklarte dette til ei dame som ikke bare hadde sett lys i tunellen, men jesus i enden av det lyset også (fordi hun trodde på nettopp jesus... Ingen kristen har enda rapportert at de så allaah eller shiva eller manitou i det lyset, av en aller annen grunn... like lite som en muslim har rapportert å ha sett jesus...) og hun var faktisk ærlig nok til at hun forsto HVORFOR hun hadde sett jesus der og ikke allaah.... Folk er redde og når folk er redde har de en tendens til å krisemaksimere slike ting som for dem gir mening akkurat da... For ei heller har du hørt om kristne som har takket allaah for sine liv, til tross for at de ikke har den minte peiling om hvem av disse gudene som hadde stått bak en slik gudelig reddning, de bare tror at det var deres gud uten å kunne bevise dette med annet enn, jepp, du gjettet det, sin egen fantasi om den guden....

 

 

Ingen bør vite det heller. Om man viste at livet er bedre ettter døden hadde vi hatt en millard mer selvmordsforsøk.

Bullshit. Jeg har ingen forventninger om å leve evig da jeg faktisk forholder meg til at det livet jeg lever er det eneste livet jeg noensinne får som MEG da all forskning konkluderer med at når hjernen dør så dør også JEG'et mitt og er det noe jeg ikke tenker på av den grunn så er det vel nettopp selvmord. Eller mord av andre for den sakens skyld, da jeg også skjønner at dette livet er det eneste DE får også...

 

Tipper heller at hvis de aller fleste i verden hadde vært ateister og ikke trodd på noe etterliv i paradis så ville vi ikke vært så kåte på å bedrive krig heller når vi vet at vi sender folk i døden over, som oftest, idiotiske uoverenstemelser som burde vært løst på langt smartere måter... Men det fordrer at vi i det minste kutter ut å la oss styre av religiøse påstander...

 

 

Så om Gud eksisterer så er det ivertfall en av grunnene. Det at folk bevisst tror dette livet er det eneste opprettholder balansen i naturen. Siden man da er redd for døden.

Nei, jeg er IKKE redd for døden, tvert i mot ser jeg på døden som like nødvendig som livet, for hadde vi levd evig så hadde det heller ikke vært nødvendig å få barn og hadde vi ikke fått barn hadde vi ikke utviklet oss og hadde vi ikke utviklet oss... Vel, da hadde vi svømt rundt som amøber i ursuppen enda... Selv tenker jeg heller på det som at jeg er det nest siste leddet i en ufattelig lang kjede som har vært i live i tre tusen femhundre millioner år!! Jeg er det nest siste leddet av utvikling som faktisk har overlevd, jeg er en 1% av jordas utrolig mangfold av arter som ikke har død ut i løpet av denne tiden og derfor i en gren av livet som HAR hatt hva som skal til for å overleve... Så hvorfor skulle jeg ønske selvmord og hvorfor skulle jeg være redd døden? I dag har jeg jo gjort plikten min ovenfor de som har levd før meg, jeg har tre sønner som jeg kan leve videre i (i form av at de har mine gener), to med en dame og en med en annen dame, som jo er genetisk smart å gjøre, da genblandingene er sundt for vår art i form av sterkere og mer varierte gener.

 

Så jeg har gjort mitt her på jorden egentlig jeg og er derfor ikke redd for å dø. Ikke misforstå, jeg ønsker såklart ikke døden velkommen heller, jeg vil jo gjerne se mine barnebarn også såklart. Men tanken på et JEG er død for ever og alltid når kroppen min dør skremmer meg ikke, for dette er den eneste måten utviklingen kan gå videre, ihvertfall har vært det frem til nå...

 

En dag i fremtiden regner jeg med at folk kan leve både to og tre hundre år uten problemer, men jeg har ikke noe ønske om det. Tror jeg vil være mett av dage i en alder av åtti jeg...

 

Alt i alt tror jeg faktisk at du, Tony*R*White, og andre religiøse er mer redd for døden enn jeg er, for du er neimen ikke sikker på hvor du havner, det er der den store religiøse tvilen er... Du TROR på helvette og alskens straffer din gud vil legge på deg for tankekriminaliteten du har bedrevet som levende, men den tanke kriminaliteten har jeg for lenge siden fridd meg fra. Jeg er et fritt menneske med frie tanker, noe som ikke vil si at mine tanker er noe mindre, eller mere gode enn dine, bare at de er fri i den forstand at jeg ikke lenger tror jeg vil bli straffet av en urettferdig og temmelig idiotisk gud når jeg dør, ei heller tror jeg at jeg havner i noen himmel.... hva skulle jeg der å gjøre liksom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På visuelt vis er jorden faktisk flat for våre øyne men sett utenfra ser vi at den faktisk er rund.

Men jeg lurer jo litt på siden man ser på solen og månen er de runde, hvorfor oppfattet ikke folk dette på tiden jorden ble kalt flat? De er jo tydelig runde på himmelen. Alle andre synlige himmellegmer også som er millioner av stjerner de er runde.

Samme når man ser mars eller venus med det blotte øye. Mystisk.

 

Bibelen sier jo på et punkt at jorden er rund.

Fordi det var gjengs oppfattning i veldig masnge religioner og annen overtro på den tiden at jorden var flat... Vikingene trodde sogar at hvis de reiste for langt med sine skip ville de tippe på utsiden av kanten...

 

Og at jorden var flat var faktisk ikke det dummeste disse menneskene trodde, de trodde foreksempel på en del guder som alle i dag bare trekker på smilebåndet av, til og med de som tror på like ubeviste guder trekker på smilebåndet av de fleste av slike gamle guder....

 

Spørsmålet er vel heller når vi skal bli så smarte at vi forstår at vi kun har oss selv til å hjelpe oss videre med... At vi ville tjent grovt på å faktisk samarbeide isteden for å la grove påstander om påståtte guder stå i veien for det samarbeidet hele tiden... For ikke å snakke om alle de som dør dagelig fordi de på et eller annet vis har fornærmet en eller annen gud... Eller som dør fordi noen andre tror på påstandene om disse gudene er sterke nok til å ta livet av andre mennesker over de... DET er mer idioti for meg enn at noen trodde at jorden var flat...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Eller Gudene var aliens som likte å bli kalt Guder. Flere steder på jorden var det folk som likte å deformere hodene sine så hodene skulle se større ut og de fleste mener at de ville se ut som Gudene.

 

Men ser man på andre ting som Bibelens Gud.

Det sies ivertfall at Han bor i alt og alle levende skapninger.

 

Det om at en superskapning som en GUD finnes eller ikke vet jeg ikke. Da jeg hørte om paralelle dimensjoner i vitenskapen gjør at jeg ikke kan utelukke noe heller.

 

EDIT:Essesnielt kunne en GUD hvis noe slikt eksisterer dermed gjemme seg rett foran nesa på folk. Hvis han var i en paralell dimensjon.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Eller Gudene var aliens som likte å bli kalt Guder.

Spørsmålet er vel like gjeldende for det, for et eller annet sted må aliens ha kommet fra også....

 

 

Og som en eller annen sa, ALL teknologi vi ikke forstår vil for oss virke som magi og overnaturlig... og det burde vel ha tatt knekken på mytene om at aliens har laget korn sirkler her på jorden... For er det virkelig noen som tror at en art med en så avansert teknologi at de har klart å reise hit ikke har teknologi til å kommunisere med oss på annen måte enn å trampe rundt i maten vår? OG når det ikke virket med de første enkle sirklene så eer de dumme nok til å fortsette på samme viset men med mer avanserte mønstre og sirkler? Hallo..... Mennesket kan ikke reise til andre planeter pr dags dato, men vi kan kommunisere med så og si hvem som helst på denne kula med hjelp av en liten dings kalt mobil telefon, men det kan ikke en art som faktisk må være mer intelligente og avanserte for å komme hit? Litt av noen typer vil jeg si... :)

 

Eller alle de aliens som har blitt sett i Hessdalen.... En skulle jo tro at aliens som har reist så ufattelig langt hadde annet fore enn å lage lys i en avsides liggende dal, men nei... :roll:

 

 

Så nei, tror faktisk ikke at jorden har blitt besøkt av aliens i det hele tatt jeg.... Ihvertfall ikke før det foreligger LITT bedre informasjon om dette enn halvreligiøse bablerier...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Utifra det jeg har lært av kornsikler og om man skal tro på funnene bla alien disc fjes og beskjed er de ikke her på jorden, men apperatet de sender fra, lager ringene på åkrene våre. Det er større også og mye mer avansert enn det de senderne vi har.

 

I så fall et teknologisk apperat med strålersom krysser rommet uten å reise igjennom det.

Alternativt er det en sender fra en alternativ dimensjon. Da ville jo slik kommunikasjon vært perfekt.

 

Uansett er apperated som lager dette på planeten deres og ikke hos oss.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...