Gå til innhold

rangering av topp 10 spill på ps3! forslag? bring it!


snik1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke dem som antyder at det ikke finnes 10 gode spill på PS3. Jeg kommer på en mengde. Tilfeldig rekkefølge (se min topp 10 tidligere i tråden):

 

- Uncharted (Klassikker!)

- Oblivion (Klassikker!)

- Cod4 (Klassikker!)

- Orange Box (Klassikker!)

- Ninja Gaiden Sigma

- Heavenly Sword

- Guitar Hero

- Singstar

- Unreal Turnament III

- Virtua Fighter 5

- Ratchet & Clank

- Burnout Paradice

- Devil May Cry 4

- Warhawk

- Resistance

- Assassins Creed

- Rainbow Six: Vegas

- Skate

- Fifa 2008

- PES08

 

Dette var 20 stk uten særlig betenkningstid. Kunne sikkert funnet noen flere.

Lenke til kommentar

Topp 10 lista av mine spill (ikke prøvd Resistance ennå):

1. Warhawk

2. Eye of judgment

3. Ratchet & Clank: Tools of destruction

4. Uncharted: Drakes fortune

5. Oblivion

6. Super Stardust HD

7. Pixeljunk Monsters

8. Motorstorm

9. Heavenly sword

10. High Velocity Bowling

 

Forvørig vil advare mot å kjøpe Rainbow 6: Vegas. Alt for mange småfeil i spillet og Ubisoft har ikke vist interesse for å fikse det. Av samme grunn ville jeg ventet med å kjøpe Rainbow 6: Vegas 2.

Endret av ketilkn
Lenke til kommentar

Nå blir dette litt vrient iogmed at jeg har tilgode å faktisk spille 10 bra spill på PS3, jeg var innom Heavenly Sword og fant ut av demoen at det spillet var overhode ingenting for meg, samme gjelder Ninja Gaiden Sigma. Men jeg kan jo sette sammen fra det jeg har hatt litt tid med

 

1. Uncharted

 

Rett og slett ingen tvil. Fantastisk spill, det er det eneste spillet jeg anbefaler helhjertet.

 

men heretter blir det jevnt.

 

2. Ratchet & Clank

 

Det er et bra spill teknisk sett, sinnsykt pen grafikk og veldig tiltalende å se på visuelt, men jeg vet ikke hva det er, magien er bare borte for min del, og jeg koste meg gløgg med PS2 R&C spillene, kan ikke med hånden på hjertet si at dette er et spill som jeg følte rettferdiggjorde mitt kjøp av konsollen på noen som helst måte (ulikt Uncharted).

 

3. Singstar

 

Singstar er singstar. Ingenting er forandra bortsett fra online.

 

4. Eye of Judgment

 

Artig sak, artig konsept, men tviler på at det slo så veldig an?

 

Det er det jeg har spilt såpass mye av at jeg kan si noe om, men ellers vil jeg tro Elder Scrolls 4, CoD4 og BurnOut Paradise er spill som ville komt ganske langt opp på den lista, ihvertfall etter det jeg har spilt av de, og det jeg har hørt om PS3 versjonene.

Lenke til kommentar
4. Eye of Judgment

 

Artig sak, artig konsept, men tviler på at det slo så veldig an?

 

Slå an og slå an. Siden de ivrigste bruker tusenvis av kroner på kort så skal det godt gjøres å ikke tjene penger på dette spillet. (Noen enkeltkort går på Ebay for 250 kroner og mer). Utviklerne selv er enige i at spillet ble sluppet på et litt dårlig tidspunkt. Sommer 2007 eller vinter 2008 hadde nok gitt litt større oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Forstår ikke dem som antyder at det ikke finnes 10 gode spill på PS3. Jeg kommer på en mengde.

 

--------------------------------------------

 

Forstår meg ikke på mennesker som tydligvis har vanskligheter med att andre har andre synspunkter enn dems egne

 

Forstår meg ikke på mennesker som tydeligvis har vanskeligheter med å se at spill kan være gode, selv om de ikke nødvendigvis appelerer til ens egen spillsmak.

 

Eks. Gears of war imponerte meg ikke stort, bolegutter som løper rundt å skyter stygge monstre er ikke min greie, men jeg ser alikevel at majoriteten av de som spiller det synes det er bra og kan med det konkludere med at det etter all sannsynlighet er et godt spill, selv om jeg personlig ikke er kjempefan.

Lenke til kommentar
Forstår ikke dem som antyder at det ikke finnes 10 gode spill på PS3. Jeg kommer på en mengde.

 

--------------------------------------------

 

Forstår meg ikke på mennesker som tydligvis har vanskligheter med att andre har andre synspunkter enn dems egne

 

Forstår meg ikke på mennesker som tydeligvis har vanskeligheter med å se at spill kan være gode, selv om de ikke nødvendigvis appelerer til ens egen spillsmak.

 

Eks. Gears of war imponerte meg ikke stort, bolegutter som løper rundt å skyter stygge monstre er ikke min greie, men jeg ser alikevel at majoriteten av de som spiller det synes det er bra og kan med det konkludere med at det etter all sannsynlighet er et godt spill, selv om jeg personlig ikke er kjempefan.

 

For eks Resistance var heller ikke noe for meg, ingenting nytt, stygg grafikk, litt vel kjedeligt med bare run and gun og spray and pray. Og Gears er 3 ganger bedre enn Resistance! Både fra ganske mangen anmeldelser og folk flest. Og jeg er ikke kjempefan av Resistance heller, bare min mening

Lenke til kommentar
Forstår ikke dem som antyder at det ikke finnes 10 gode spill på PS3. Jeg kommer på en mengde.

 

Forstår meg ikke på mennesker som tydligvis har vanskligheter med att andre har andre synspunkter enn dems egne

 

Enig i at jeg formulerte meg klønete. Men prøvde bare å si at jeg er uenig - noe jeg er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...