SøtaBror Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg og dama mi har diskutert, men kom ikke frem til noe. men hvor lang tid er det før det er ''sikkert'' og ha sex etter hun poppa den første pillen? har både hørt 8 dager og med en gang. kanskje varierende fra type til type Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tar du den første dag med mensen er den safe. Uten mensen tar det 8 dager. Kan variere fra type. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vent 8 dager uansett, blir bedre sånn. Første samleie uten kondom + 8 dager med spent venting = ganske ålreit sex. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Les pakningsvedlegget. All nødvendig informasjon står der. Lenke til kommentar
Gjest En som lurer Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei! Jeg har akkuratt fått min første pakke med p-piller, og jeg er midt i syklysen nå. Om jeg IKKE skal bruke p-piller som prevensjon, når er det ålreit å begynne? Vil helst begynne så snart som mulig.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei! Jeg har akkuratt fått min første pakke med p-piller, og jeg er midt i syklysen nå. Om jeg IKKE skal bruke p-piller som prevensjon, når er det ålreit å begynne? Vil helst begynne så snart som mulig.. Hva mener du?? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Du kan jo begynne med en gang, men da vil mensen bli utsatt litt (siden du ikke får mensen før du har "pause" fra pillene Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei.. Har et spørsmål her... Hvordan er det med sikkerheten når dama bytter p-pillemerke? Hun sluttet med det ene merket, så hadde hun mensen og begynte rett på det andre merket, er hun da sikker med en gang? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Yepp, skal ikke være noe problem det . Så lenge hun ikke har pause utenom de 7 "hvite pillene", og begynner på de nye pillene samme dag som hun egentlig skulle begynt på de vanlige pillene. Samme gjelder når man bytter fra P-plaster til P-piller. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Godt det Får håpe du har rett hehe... Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det blir anbefalt at det går 8 dager. Dette står forresten på pakningsvedlegget om du lurer. Det er ikke helt sikkert før denne perioden er gått. (Med mindre hun begynner mens hun har mensen, men da må du belage deg på å kjøre brannbil;p) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg