Nilsen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 MIST frister med et godt vannkjølingssett de fleste kan ta seg råd til. Les mer Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som vet om det er mulig å finne block for skjermkortet som kan brukes sammen med dette settet? Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fett! Da går ikke pc-en varm! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noen som vet om det er mulig å finne block for skjermkortet som kan brukes sammen med dette settet? http://www.microplex.no/category.aspx?cat=...amp;mcat=14s277 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Lenge siden jeg har sett en vannkjølingstest på Hardware. Håper dere kan teste mer enkelt komponenter (pumper, blokker og radiatorer)i framtiden Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 O-ringen som følger med er for å ha mellom kobberdelen og resten av blokka. Med den, som er større enn orgnialen, blir det større trykk på prosessor, og temperaturene synker en god del. Prøv det, og sammenlign! Jeg fikk det ikke med når jeg kjøpte min.. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Kan man montere denne utenfor kabinettet, jeg mener da radiator og vifte. Har ikke 120mm vifter i kabinettet mitt, bare 80mm, og å skjære hull er uaktuelt. Har lenge hatt lyst til å prøve meg på vannkjøling, men synes det har vært litt for "teknisk" å montere. Dette ser imidlertid ikke ut som det ser så vanskelig ut, noe som får meg til å revurdere mitt tidligere syn på at dette var for "vanskelig". Pris? -Tet Edit: tekst Endret 7. mars 2008 av Tetanus Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du kan fint montere den utenfor kabinettet. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) https://prisguiden.no/product.php?productId=86090 EDIT: Det var visst ingen priser i Prisguiden . Endret 7. mars 2008 av haalo Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Beklager, ingen priser funnet, bestill prisvarsling her. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er ikke den typen slangeklemmer som er brukt i denne testen litt fy-fy på typiske slanger for bruk til vannkjøling ? De strammer ikke jevnt hele veien rundt, og gir fare for "bulk" og lekasje der de ikke strammer. Bruker man annen type klemme eller strips, strammer disse hele veien rundt. Og problemet unngås. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hipp Hurra for Jørgen E. Nilsen, noen bidrar i alle fall til å holde kvaliteten på hw.no oppe. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Bra och intressant artikel. Men är det inte mye jobb med att installere om man ska ha cpu, skjermkort og chipset kylare pga man bytar ut hardwaren ganska ofta? Om det kommer en ny sockel blir detta då muligens obrukbart/kostbart? Endret 7. mars 2008 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kan man montere denne utenfor kabinettet, jeg mener da radiator og vifte. Har ikke 120mm vifter i kabinettet mitt, bare 80mm, og å skjære hull er uaktuelt. Har lenge hatt lyst til å prøve meg på vannkjøling, men synes det har vært litt for "teknisk" å montere. Dette ser imidlertid ikke ut som det ser så vanskelig ut, noe som får meg til å revurdere mitt tidligere syn på at dette var for "vanskelig". Pris? -Tet Edit: tekst Det finnes en 80mm versjon av dette settet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...amp;mcat=14s573 Dette må være noe av det beste jeg har sett her på hw på lenge nå, vi trenger flere slike tester Bra och intressant artikel. Men är det inte mye jobb med att installere om man ska ha cpu, skjermkort og chipset kylare pga man bytar ut hardwaren ganska ofta? Om det kommer en ny sockel blir detta då muligens obrukbart/kostbart? Hvis man kjøper ny hardware er det som oftest bare å kjøpe nye kjøleblokker. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har selv vannkjøling, men synes vannkjøling har blitt har presset de siste årene, hvor mye bedre er denne enn en Scythe Ninja eller tilsvarende ribbe med samme vifte? Synes ofte disse småsettene ikke gir så nevneverdig mye bedre ytelse enn et godt luftbasert sett. AtW Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har selv vannkjøling, men synes vannkjøling har blitt har presset de siste årene, hvor mye bedre er denne enn en Scythe Ninja eller tilsvarende ribbe med samme vifte? Synes ofte disse småsettene ikke gir så nevneverdig mye bedre ytelse enn et godt luftbasert sett. AtW Må si meg enig der, luftkjølerne har blitt monstre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hadde i mine øger vært mye bedre om f.eks radiator og/eller tank tok opp 2 5,25" slotter inn i selve kabinettet, istedenfor løsningene med å plassere det både histen og pisten. Blir mer oversiktlig og mindre stygg og irriterende kabeltrekking. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ohhh, det hadde vært nice... Type modulbasert slot inn, der man bare trengte å koble til det man eventuelt ville kjøle ned. Det hadde jeg sett på som en kjempeløsning! Nesten så jeg hadde kjøpt det på dagen....' -Tet Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har selv vannkjøling, men synes vannkjøling har blitt har presset de siste årene, hvor mye bedre er denne enn en Scythe Ninja eller tilsvarende ribbe med samme vifte? Synes ofte disse småsettene ikke gir så nevneverdig mye bedre ytelse enn et godt luftbasert sett. AtW Sitter med mye den samme følelsen. Luftløsninger har blitt nevneverdig bedre og stillere i løpet av årenes løp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå