astra design Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Idag så fikk jeg en 'bluescreen' og maskinen tilta. Fikk en "UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME" feilmelding. Senere, da jeg skal starte maskinen (etter nyinstall) får jeg feilmeldingen: Pri Master Hard Disk: SMART. Status BAD, Backup and Replace. Regner med at dette er en S.M.A.R.T funksjon som forteller at harddisken begynner å bli gåen, siden den går bort når jeg disabler denne funksjonen. Har kjøpt denne hos PS Data, bør jeg levere denne i retur ? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Harddisken er i ferd med å konke ut, ja...SMART trer inn en liten stund før disken ryker på alvor. Vil definitivt anbefale å returnere denne disken. Fikk du blåskjermen/SMART-varselen helt uten fysisk forvarsel, dvs. rare lyder fra HD? Og har du kjørt CHKDSK eller SCANDISK og fått "Bad Sectors" En mer detaljert beskrivelse av lignende blåskjermer finner du på http://www.maxreboot.com/do/Sniper/NT%20Er...Nav%20Page.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå