hYLeAPe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei Har lagt inn xp på nytt på ei seriprodusert maskin og har mistet driver cden. Finner maskina på nettsidene og har lastet ned drivere. MEN, det følger ikke med noe install-fil bare mange små-filer... Noen som vet hva jeg skal gjøre med disse? Tusen takk for svar og forslag SE HER Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Her skal du presse dem dit på den gode gamle "manuelle" måten. Avhengig av enheten i "Enhetsbehandling" under egenskaper på min datamaskin så skal du klikke oppdater driver og manøvre til mappen med alle disse filene. Om det er 100% ukjente enheter så kan det bli litt prøving og feiling dessverre, men regner med det bare er 1 enhet du skal installere så da skal det gå greit. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 jeg skal bare ha lyd på hovedkortets lydkort. Veien og gå er Egenskaper(min datamaskin) > Enhetsbehandling > lydgreier > Oppdater driver > bla igjennom eller noe slikt? Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 jeg skal bare ha lyd på hovedkortets lydkort. Veien og gå er Egenskaper(min datamaskin) > Enhetsbehandling > lydgreier > Oppdater driver > bla igjennom eller noe slikt? Prøvde på dette, men uten hell, bladde meg fram til mappen og valgte "søk her", men windows fant ikke noen drivere som passet vist... Det er xp btw Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vel, første bud om du skal kunne installere dem på gamle måten er å se at det ligger en .inf fil i katalogen. Det er denne du finner frem til nemmelig når du bruker "har diskett". Men... prøv å kjøre alcwzrd.exe du. Jeg mente å huske igjen dette navnet, og google ser ut til å være enig i at det kan være install programmet: http://www.neuber.com/taskmanager/process/alcwzrd.exe.html -Stigma Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Vel, første bud om du skal kunne installere dem på gamle måten er å se at det ligger en .inf fil i katalogen. Det er denne du finner frem til nemmelig når du bruker "har diskett". Men... prøv å kjøre alcwzrd.exe du. Jeg mente å huske igjen dette navnet, og google ser ut til å være enig i at det kan være install programmet: http://www.neuber.com/taskmanager/process/alcwzrd.exe.html -Stigma alcwzrd funket ikke, men jeg fikk til de inf filene, men det er mange av de...Hvilken skal je g bruke? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vel, første bud om du skal kunne installere dem på gamle måten er å se at det ligger en .inf fil i katalogen. Det er denne du finner frem til nemmelig når du bruker "har diskett". Men... prøv å kjøre alcwzrd.exe du. Jeg mente å huske igjen dette navnet, og google ser ut til å være enig i at det kan være install programmet: http://www.neuber.com/taskmanager/process/alcwzrd.exe.html -Stigma alcwzrd funket ikke, men jeg fikk til de inf filene, men det er mange av de...Hvilken skal je g bruke? Når du har en god del av de, så har min teknikk gjennom årene vært prøving og feiling. I verste fall får du blåskjerm og må inn i sikkerhetsmodus for å prøve på nytt, men det er stort sett det eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå