Thomas2 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Asus deluxe er mest kjent men betyr ikke at det er best.Microstar K7N2G Lisr er det kortet som du bør kjøpe, brukervennlig og ukomplisert til oppstart og til overs er det lav pris. Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 mente beste i den forstand at det var til socket 462 da Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg har nettopp kjøpt et Nforce 2 hovedkort - MSI K7N2G-LISR. Dette kortet får man ikke stilt opp spenningen på cpu-en på. I teorien skal det gå ann å stille volten til 1,85 men maskinen fungerer ikke med dette. Ikke på noe over 1,6 volt. Det er ihvertfall hva jeg har funnet ut hittil. Har spurt litt rundt på MSI sitt forum, samt her på hardware. Av de få svarene jeg har fått ser det ut som at dette ikke går ann. Med mindre noen her har en løsning på dette problemet? Bare til opplysning slik at de av dere som vil ha den muligheten vet dette! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Abit NF7-s billig og bra. Har ikke hørt om så mange folk som har MSI kortet. Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg hadde det Abit NF7-S før jeg kjøpte MSI-kortet. Mikrofonutgangen og lydutgangen var ikke bra på disse kortene. De spraket noe helt utrolig, og lagde en veldig ekkel lyd. Dette skulle visstnok være en feil på alle versjon 1.0 av dette kortet. Feilen skal visstnok ha blitt fikset i versjon 1.2 av kortet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 MSI ? joda, aldri noe pes med msi hk..."aldri" Hvis det er så sinnsvakt med problemer på MSI-korta, hvorfor er MSI en av de største produsentene da? Fordi folk liker å kjøpe dårlige varer? er vel litt fordi folk vil spare en hundrings og få bede ram elller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå