Cookie1 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 For leden dag kjøpte jeg to vektkofferter hos XXL. Exerfit mener jeg merket er. Uansett, problemet er at når jeg pakket opp vektene var de fulle av en slags olje eller fett. Er dette vanlig å ha på vekter? Kan jeg vaske av dette fettlaget uten å skade vektene? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hantlene mine som jeg har hjemme, var også pakket inn i noe slags fett, mulig det bare er der for å hindre korrosjon. gikk vekk etter en stund hos meg, stressa ikke med å vaske de, men nå trener jeg ikke så mye hjemme uansett, bare greit å ha hvis du en dag ikke skulle gidde å dra på trening Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Antakelig er det som OZ-Racing sier, at de er behandla for å hindre korrosjon under transport. Vask det av med f.eks. isopropanol el.l. Endret 8. mars 2008 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ikke vask av med vann, det funker ikke og det fører til rust. Bruk bare litt tørkepapir og tørk av så mye du kan. Da vil det fortsatt være et lite lag på som beskytter mot rust, men som ikke blir plagsomt å trene med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå